Kalev endiselt lemmikbränd, Maxima esikümnes

TNS Emori brändide edetabeli uuringust selgub, et Eesti elanike meeldivaimate brändide edetabelit juhib endiselt Kalev. Esikümnesse mahtusid (tähestikulises järjekorras) veel: Gmail, Elion, EMT, ETV, Maxima, Skype ja Youtube.

Kalev on olnud Eesti elanike kindel lemmik 2009. aastast, mil teostati esimene sarnasel meetodil põhinev uuring. Google on aasta-aastalt edetabelis koha võrra ettepoole liikunud ning on sellel aastal eelistajate arvu poolest Kalevil tihedalt kannul. Võrreldes eelmise aastaga on märgatava tõusu läbi teinud Swedbank, EMT ja Elion. Üldiselt on positsioon paranenud internetitehnoloogia brändidel, mis on edetabelis tahapoole tõrjunud toidukaupade brändid. Kui näiteks 2009. aastal oli toidukaupade brände edetabeli esikahekümne seas 7, siis sellel aastal oli neid vaid 3.

Eesti elanike meeldivaimate brändide edetabel TOP 3:
1. Kalev
2. Google
3. Swedbank

Valdkondade lõikes on meeldivaimad brändid vastajate hinnangul järgmised:
kaubandus: Maxima, Prisma, Apollo, Rahva Raamat;
tehnika ja autod: Samsung, Audi, Volkswagen;
toidu- ja esmatarbekaubad: Kalev, Tere, Rakvere;
meedia, telekommunikatsioon, finants: Google, Swedbank, Elion.

Brändide edetabeli uuringu eesmärk on reastada erinevate valdkondade brändid üldise meeldivuse alusel. Selgitamaks välja populaarseimad brändid, palusime vastajal etteantud nimekirja kasutades valida kuni viis tema jaoks kõige meeldivamat brändi – valik tuli teha 145 nimetuse ja logo seast (valik toimus mitmeetapiliselt). Brändide nimekirja aluseks on TNS Emori erinevatest brändiuuringutest saadud kogemus. Uuringu alguses kaardistati meeldivaimad brändid ka lahtise küsimusega, et hiljem oleks võimalik korrigeerida vastajatele etteantavat brändide nimekirja.

Uuringus osales 2015. aasta jaanuaris 1276 Eesti elanikku vanuses 15–65 aastat.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara