Autor: Maarit Eerme • 18. märts 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Raamatukaupluste kett pani klassikalised romaanid kotile

Ameerika suurim raamatukaupluste kett Barnes & Nobel pani enda kaupluse paberkottidele klassikaliste romaanide esimesed leheküljed, et näidata välja, kui tore on kaupluses ostelda, kirjutab Creativity Online.

Ettevõte kasutab paberkottidel Moby Dicki, Alice Imedemaal, Võlur Ozi ja Huckelberry Finni seikluste esimesi lehekülgi koos raamatutegelaste illustratsioonidega. Need kujundused on mõeldud reklaamimaks raamatukauplust Barnes & Nobel, kui elamust pakkuvat tavakauplust, kus üheks elamuseks on kauplusest kotiga lahkumine.

Selle koti eesmärk on edendada raamatukaupluste brändi, mis peegeldab armastust raamatute ja lugemise vastu.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757