Iga kolmas rõivakauplus nuriseb

Konjunktuuriinstituudi värske majandusbaromeetri järgi hindas märtsis 15% kaubandussektori ettevõtteist majandusolukorda halvaks, kusjuures kõige rahulolematumad olid rõivakauplused, millest iga kolmas nurises olukorra üle.

Baromeetri järgi on jaekaubandusettevõtete viimase kolme kuu müük läinud antud sesooni kohta rahuldavalt, kuid võrreldes eelnevate kuudega ja eelmise aasta märtsiga on rohkem väheneva müügiga kauplusi. 18% kauplustel on varud hooaja kohta liialt suured ja seetõttu ollakse ka uute tellimustega ettevaatlikumad.

Järgneval kolmel kuul ootab müügi kasvu 56% kaupluste juhte. Ärikonjunktuuri tervikuna hinnatakse kaubandussektoris praegu peamiselt rahuldavaks (nii arvas 73% ettevõtete juhte), kuid 15% ettevõtteid hindas konjunktuuri halvaks. Kõige rahulolematumad on siin garderoobikauplused, millest iga kolmas hindas ärikonjunktuuri halvaks. Juhtide hinnangud ärikonjunktuurile 6 kuu pärast on positiivsed.

Loe Äripäevast, kas tarbijate kindlustunne paranes märtsis ning miks vähendati majutusettevõtete töötajate arvu.

 

Osale arutelus

  • Virge Haavasalu

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara