Kaubamaja Osturalli kestab esmakordselt terve nädala

6. aprillil algas Tallinna ja Tartu Kaubamajas kevadine Osturalli, mis kestab sel korral esmakordselt terve nädala. Taas on avatud populaarne e-pood, kust leiab üle 2000 erineva tooteartikli.

„Osturalli on meie klientide seas jätkuvalt üks oodatumaid kampaaniaid ning suurele nõudlusele tuginedes oleme sel aastal esmakordselt pikendanud kampaaniaperioodi nädalani,“ rääkis Kaubamaja ASi tegevdirektor Erkki Laugus. „Tavapärase kolmapäeva asemel alustasime nüüd esmaspäeval ning kampaanias on kaks korda rohkem tooteid, kui mullu,“ lisas Laugus.

„Osturalli e-pood on iga aastaga saanud aina võimsamaks ning eelmisel aastal küündis e-poe külastatavus ligi 120 000 inimeseni,“ rääkis Laugus. „Kliendid kasutavad e-poe võimalusi väga aktiivselt ja tagasiside on olnud äärmiselt positiivne."

Tallinna ja Tartu Kaubamajja tulevad lisaks spetsiaalselt kampaania jaoks hangitud kaupadele müügile maailmanimega kaubamärkide näidiste kollektsioonid. Lisaks autodele on esmakordselt võimalik rallihinnaga osta ka mootorpaate. Traditsiooniliselt on väljas avatud ka talutoodete laat. Esmakordselt pakub Tallinna laadal tänavatoitu populaarne kiirtoidurestoran Uulits.

Kaubamaja AS on Tallinna Kaubamaja Gruppi kuuluv ettevõte, kuhu kuuluvad veel Selver AS, Selver Latvia SIA, Kulinaaria OÜ, Viking Security AS, Tallinna Kaubamaja Kinnisvara AS, Tartu Kaubamaja Kinnisvara OÜ, SIA TKM Latvija, KIA Auto AS, AS Viking Motors, KIA Auto UAB, Forum Auto SIA, TKM Auto OÜ, OÜ TKM Beauty, OÜ TKM Beauty Eesti, AS TKM King ning Rävala Parkla AS. Tallinna Kaubamaja kontserni 2014. aasta müügitulu oli 535 miljonit eurot. Ettevõtte aktsiad on alates 1996. aastast noteeritud Tallinna Börsil.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara