Tesla alustab koostööd Wal-Martiga

Tesla on sõlmimas lepinguid suurklientidega nagu Wal-Mart ja Cargill, kiirendades jõupingutusi vallutada energiasalvestamise turg, mis peaks suurendama ettevõtte müüki ja kasumit, vahendab Bloomberg.

Järgmisel nädalal astub Tesla sammukese autoärist edasi ja toob turule kodudes ja seadmetes kasutatavad akud. “Tesla on ellu viinud juba üle 100 projekti, kuid keegi pole seda märganud,” sõnas Dougherty & Co analüütik Andrea James.

Ta märkis, et Tesla energiasalvestusäri võib väärtustada 70 dollariga ühe Tesla aktsia kohta. Tesla aktsiad tegid 4,8% tõusu 219,35 dollarile.

Elektriautode ehitajana on ettevõtte huvides muuta elektrivõrk võimalikult puhtaks. Valdavalt ostavad kliendid akusid salvestamaks päikesepaneelide energiat, kasutades neid ajal, mil võrguelekter on kõige kallim või päikest ei paista.

Tesla ehitab ülisuurt akutehast Nevadasse ning seniks võivad energiasalvestusseadmed olla ettevõtte teiseks suureks kasumiallikaks.

Pilootprogrammi raames on Tesla tütarettevõte SolarCity paigaldanud ligi 300 akut California kodudesse, mis on varustatud päikesepaneelidega. Lisaks on akud Wal-Mart'i poodides ning peagi jõuab üks megavatine süsteem ka Cargilli tehasesse.

Tänu USA valitsuse toele on energiasalvestustööstus kasvav äri. GTM Researchi andmetel jõuab seadmete müük USA-s 1,5 miljardi dollarini, mis on 11 korda enam kui 2014. aastal.

Osale arutelus

  • Raido Neemre

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara