Baltika müük kasvas

Baltika aprilli konsolideeritud müügitulu ulatus 4,3 miljoni euroni, suurenedes eelmise aasta sama perioodi jätkuvate tegevusvaldkondade müügituluga võrreldes 1%, teatas rõivafirma äsja börsile.

Baltika aprilli jaemüük suurenes Baltikumis 4%, seal hulgas Eestis 6% ja Leedus 4%. Lätis jäi jaemüük eelmise aasta aprilli tasemele. Venemaa jaemüük vähenes 43% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.

Kohalikus valuutas mõõdetuna vähenes ettevõtte teatel müük Venemaal 33%. Müügipind Venemaal vähenes samal perioodil 26%. Baltika konsolideeritud jaemüük aprillis oli 3,68 miljonit eurot, vähenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 3%.

Aprillis avati Eestis üks uus multibränd jaepood. Baltikal oli aprilli lõpu seisuga kokku 130 kauplust, seal hulgas on frantsiisipoed – 5 Venemaal, 5 Hispaanias, 2 Valgevenes ning 15 tegutsevat frantsiisipoodi Ukrainas. Baltika enda opereeritavate kaupluste kuu keskmine müügipind vähenes võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 3%.

Hulgimüük kasvas eelmise aasta aprilliga võrreldes 32%, e-poe müük suurenes üle kolme korra, ehk 208%.

Baltika teatel ulatusid nelja kuu kokkuvõttes ettevõtte müügitulud 16,64 miljoni euroni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 1%. Jaemüük oli kokku 14,12 miljonit eurot (-5%), sealhulgas kasvas müük Baltikumis 1%. Samal perioodil vähenes ettevõtte keskmine jaemüügipind 3%. Hulgimüük oli 2,14 miljonit eurot (+58%) ja e-poe müük 346 000 eurot (+236%).

Läinud nädala lõpul teatas Baltika, et esimene kvartal lõpetati 1,13 miljoni euro suuruse puhaskahjumiga.

Täna on ettevõtte aktsia ligemale 1000 euro suuruse käibe juures Tallinna börsil langenud 2,21%, 0,399 eurole ja aasta algusest on see kaotanud 11,69%.

 

Osale arutelus

  • Juhan Lang

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara