Autor: Maarit Eerme • 5. mai 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Klient eelistab end ise teenindada

Klient eelistab end ise teenindada ning seetõttu valib ta e-poest tellitud kauba kättesaamiseks pakiautomaadi, sest aitab kliendil oma aega just talle sobivalt juhtida, rääkis Eesti Telekomi kaubamüügi osakonna juht Heiko Sõro.

Kauba kohaletoimetamisega kaasnevat on väga palju muutnud pakiautomaatide kasutusele­võtt. Kui vaadata internetipoodides pakutavaid kauba kättesaamise viise, on enamikus neist peale kulleri kohaletoimetamise ja paki postkontorisse toomise võimalik valida ka pakiautomaadi teenuste vahel.

Eesti Telekomi kaubamüügi osakonna juhi Heiko Sõro hinnangul levib tänapäevaste tehnoloogiate juures aina rohkem trend, et kauba tellimisel teenindab klient end paljuski ise. “Sellist varianti eelistab üha enam kliente, kuna see aitab kliendil oma ­aega just talle sobivalt juhtida,” selgitas Sõro, kes lisas, et isegi kui tulevikus peaks ettevõtte hinnapoliitika transpordi vallas muutuma, soovib ettevõte pakiautomaatide kasutamise hoida kliendi jaoks endiselt tasuta teenusena.

Elioni nime all e-poodi pidava Eesti Telekomi puhul on veebist ostul kõikide kaupade kohaletoimetamine kliendi jaoks tasuta. Sõro sõnul oli sellise otsuse tegemise juures otsustav argument, et nende teenuste kvaliteetseks kasutamiseks on vajalik tarvikute olemasolu. “Kui tegu on teenuse kasutamiseks vajalike seadmetega, siis meie seisukohast võttes võiks olla transport tasuta, et kliendil ei tekiks teenuse kasutamisel tõrkeid,” märkis Sõro.

Tele2 pakub tasuta liitumislepingut ja kõnekaar­di stardikomplekti kohaletoimetamist. Firma tootesordimendi juht Risto Taliaru märkis, et kulleritasud lisanduvad saadetistele, mis sisaldavad seadmeid.

“Me ei pea õigeks, et kulleritasu peidetakse seadme hinna sisse, kuna see mõjutab kõigi meie müüdavate seadmete lõpphinda ja esindusest telefoni ostnud kliendid peaksid toote eest rohkem maksma,” ütles ta. Tali­aru täpsustas, et hinna arvutamisel on arvesse võetud keskmise saadetise kaalu, nii et erinevate seadmete ostmisel kulleritasu ei muutu.

Loe pikemalt

Äripäevast.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757