Lipumärk on aastaga enim populaarsust kasvatanud

Aastaga on lipumärgi tuntus Eesti tarbijate seas kasvanud pea poole võrra, 52%-lt 75%-le, selgus täna avaldatud TNS EMORi uuringust. Lipumärk antakse tootele, mis on valmistatud Eestis ja eestimaalaste maitse-eelistusi ning traditsioone silmas pidades.

Toiduliidu poolt välja antava teise toidumärgi – Eesti Parim Toiduaine – tuntus on samal perioodil kasvanud 42%-lt 58%-le ehk pisut enam kui kolmandiku. „Selline tõus on tõepoolest märkimisväärne. Toiduliit on koos tootjatega palju panustanud, et tarbijad neid märke oskasid rohkem tähele panna ja ka väärtustada,“ ütles Toiduliidu juht Sirje Potisepp. „Tuntuse tõus näitab, et Eesti toit on tarbija jaoks atraktiivne ja neid märke kandvad toiduained loovad tarbijas usaldust.“

Potiseppa sõnul on aga kriitilise tähtsusega, et Eestil oleks ka toidumärk, mis oleks atraktiivne ka välisturgudel. „Lipumärk ja Eesti Parim Toiduaine on suunatud eelkõige kodumaise tarbija teavitamisele, kuid olukorras, kus meie toidutööstuse ekspordivõimekuse kasvatamine on olulise tähtsusega, tuleks riiklikult panustada ka sellesse, et meie toit oleks välisturgudel tuntud ja oodatud,“ rõhutas Potisepp. „Toidutööstused omalt poolt väga palju pingutanud, et leida koostööpartnereid uutel turgudel. Eestimaise toidukauba tuntuse tekitamine vajaks aga koostööd riigiga ning selles osas on toidutootjatel suured lootused EASile.“

Uuringu „Eesti elanike toidukaupade ostueelistused ja hoiakud 2014“ viis Põllumajandusministeeriumi tellimusel läbi TNS EMOR.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara