Statoil tõstab teenindajate palku

Statoil Fuel & Retail Eesti AS tõstab alates käesolevast kuust müüja-klienditeenindajate põhipalku olenevalt tööstaažist ja töökoha asukohast kuni kaheksa protsenti.

“Põhjus on lihtne – soovime oma klientidele pakkuda parimat teenindust ja töötajatele konkurentsivõimelist töötasu,” märkis Statoil Fuel & Retail personalidirektor Hedi Nurme-Mc Donald.

“Tunnustamaks pikaajalise staažiga töötajaid alustame esmakordselt staažist sõltuva põhipalga maksmist, sest lisaks igapäevasele tööpanusele õpetavad ja juhendavad just nemad väiksema kogemusega töötajaid,” ütles Nurme-Mc Donald.

“Jätkame ka jaekaubanduses ainulaadse kuupõhise boonuse maksmist nii müüja-klienditeenindaja, vanemmüüja kui teenindusjaama juhataja asetäitjatele – müügiboonused moodustavad arvestatava osa töötasust ja võivad ulatuda 40 protsendini põhipalgast,” lausus Nurme-McDonald.

"Juhul kui osaajaga töötajate kaasamine muutuks senisest paindlikumaks, saaksime tööle võtta ja koolitada ka inimesi, kes soovivad aktiivsest tööelust osa võtta, kuid täistööpäeva asemel teeksid tööd pool päeva või mõned tunnid, olgu nendeks siis tudengid, väikeste lastega emad või pensionärid,” tähendas Nurme-McDonald.

Statoil Fuel & Retail Eesti AS on juhtiv mootorikütuste ja esmatarbekaupade jaemüüja kokku 46 teenindusjaama ja seitsme Statoil 1-2-3 automaatjaamaga. Ettevõttes töötab ligi 600 inimest, neist  540 teenindusjaamades.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara