Tehke rohkem multipakkumisi!

Ambient Marketingi juht Kristjan Kaleviste soovitab Eest kaupmeestel teha rohkem multipakkumisi, mis suurendavad nende müüdavaid koguseid ja tootjate marginaale.

Kaleviste rääkis Müügiedenduse seminaril, et Eesti kaupmehed on hinnakampaaniate tegemisel alles esimesel tasemel, kus pakutakse lihtsalt soodsat hinda. „Suurbritannias on hinnapakkumised viidud keerukamaks: osta kaks, osta kolm."

"Hulgipakkumiste tegemine suurendab jaekaupmehe ostukoguseid ning tootjate marginaale, sest teatud inimesed ostavad tooteid ikkagi ühekaupa edasi." Maailmas on tehtud uuringuid, et kui üks toode maksab 2 eurot ja kaks toodet 3 eurot, siis inimesed jätavad ikka teise toote võtmata.

„Kui sul on olemas toode, ning soovid tulla välja uue tootega, siis degusteerimine on kallis ning väga soodsalt ei taha seda ära anda." ütles Kaleviste. Lisades, et kui ütled näiteks, et kahe piima ostjale on teravilja jogurt tasuta või komplekti hinnas, siis sellega sa ei delaveeri sellega toode hinda.

Kaleviste sõnul ei tööta kampaania „Allahindlus 25%“ nii veenvalt, kui öelda kliendile, et kui ta ostab kaks toodet, siis teine on poole hinnaga.

Tema sõnul on Statoil Eestis ainuke, kes on võtnud enda põhiliseks müügitoetuse valdkonnaks mitme toote koos pakkumise - 3 toote puhul on hind x eurot. "Nad suruvad kliendile kogust, mitte ei anna ühele tootele soodushinda," ütles Kaleviste.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara