E-kaubanduse Liidul uus juhatus

Eesti E-kaubanduse Liidu üldkoosolekul 13. mail kinnitati uued juhatuse liikmed ning jagati ideid, kuidas alaliit ja liikmed üheskoos saaksid e-kaubanduse arengusse veel enam panustada.

Koosolekul hääletati põhikirja muudatuste poolt, millest olulisemaks oli toetajaliikmete juhatusse kandideerimine ja individuaalliikmete hääleõigus üldkoosolekul. Nüüdsest on juhatuses 13 kohta, millest 4 kohta täidavad individuaal- ja toetajaliikmed. Individuaalliikme kalendriaasta liikmemaks kinnitati 250€, mis on võrdne liht- ja toetajaliikme liikmemaksu suurusega.

Ametisse kinnitati uued juhatuse liikmed:

Kairit Laht, Baltika AS e-kaubanduse juht
Kristi Lomp, Selver AS juhatuse liige
Margus Pärn, Medical Pharmacy Group OÜ tegevjuht
Risto Eelmaa, Itella SmartPOST OÜ tegevjuht
Gunnar Valge, AllePal OÜ juhatuse liige
Taivo Sarapik, Finestmedia AS e-kaubanduse valdkonnajuht

Teised juhatuse liikmed:

Signe Kõiv, juhatuse esimees
Hendrik Aavik, juhatuse aseesimees
Silver Hage, Siison Group OÜ
Priit Tomp, Cherry Media OÜ
Peep Kuld, ON24 AS
Taavi Rajur, Hansapost OÜ
Kai Kaasik, Jysk Linnen Furniture OÜ

Juhatuse volitused kehtivad 2 aastat, uus juhatus valitakse 2016. aasta üldkoosolekul.

Ettevõtjate huvi E-kaubanduse Liidu tegemiste vastu on suur. Nii on liidul täna 120 liiget, kellest 24 on liikmeks astunud viimase 5 kuu jooksul, sealhulgas ETK, Selver, Vaimo, Denim Dream, Hinnavaatlus, Tallinna Kaubamaja, Zone jne. Liit on oma tegemistes noor, tähistades augustis alles 7. sünnipäeva, kuid valdkonna kiire kasv on tinginud vajaduse olla e-kauplejate esindajaks ja häälekandjaks sidusettevõtete ning riigiametitega suhtlemisel. Liidu üheks tegevuseks on usaldusmärgise „Turvaline Ostukoht” väljastamine tingimustele vastavatele veebipoodidele ja tutvustamine tarbijatele.

Osale arutelus

  • Signe Kõiv

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara