Kuidas ostjad otsivad veebikauplusest tooteid?

veebist ostmine
veebist ostmine

Arusaam, kuidas inimesed toidu- ja esmatarbekaupu internetist ostavad, võib olla keeruline. Kliendid lähenevad veebipoele erinevalt, sõltuvalt sellest, millist tüüpi poeskäija ta on, mis on tema eesmärk ning millisest poest on ta otsustanud kaubad osta.

Kui inimesed veebist ostavad, siis erinevate võimaluste kättesaadavaks tegemist on veelgi raskem mõista, kui aru saada tema ostlemise ringkäigust. Kui viibida veebis toidukaupu ostleva kliendi läheduses, siis on võimalik märgata erinevaid suundumusi.

Kaks veebist ostjat ei ostle kunagi ühte ja sama moodi

Otsingu funktsioon muutub üha tähtsamaks

IGD viimane online kanalite fookusuuring näitas, et 62% inimestest kasutab veebilehel otsingu funktsiooni, et leida endale veebikauplusest vajalikke tooteid. Samas 60% ostlejatest kasutab ikka eelmist ostukorvi tooteid uue tellimuse vormistamiseks. See on esimene kord, kui veebikaupluse otsingu funktsioon on saanud ostjate lemmikuks.

Segamine

Inimesed kasutavad enda ostukorvi kokkupanemiseks erinevaid kanaleid, et tuua igapäevastesse veebist ostlemistesse erisusi. Seega üks osa ostukorvist kombineeritakse eelmiste ostukorvide sisust ning teise osa jaoks kasutatakse otsingu nuppu.

Väga tähtis roll on ka eripakkumiste lehekülgedel, sest see aitab kliendil leida teistsuguseid tooteid, mis ei ole kliendi ostukorvis väga levinud. Selleks tasub kasutada järgnevaid taktikaid:

  • Kategooria menüüd, retseptid ja einete soovitused
  • Ekspress ostunimekirjad
  • Mobiiliga skanneerimine

Esimesena ostukorvis

Kui üha enam ostlejaid kasutavad otsingu funktsiooni, siis paljud kasutavad siiski ka lemmik toodete funktsiooni või eelmiste tellimuste põhjasid. Tarnijatel on suurem võimalus pääseda tarbija ostukorvi, kui nad on kliendi lemmikute nimekirjas.

Waitrose rõhutab selgesõnaliselt ostunimekirja funktsiooni, sest see aitab ostjatel otsustada.

Waitrose toob esile mitmeid viise, kuidas ostjad võivad tooteid kiiremini üles leida, kui nad ostlevad veebis. Nende hulka kuuluvad märkmiku funktsioon või ekspress ostlemise nimekirja funktsioon.

Näpunäited tarnijatele

  • Investeeri selgetesse toote kirjeldustesse, mis teeb kliendil toote leidmise lihtsamaks
  • Muuda reklaamimaigulised tekstid tarbija sõbralikuks, et tagada maksimaalne investeeringutasuvus ettevõttele veebis kulutatud summalt
  • Peamine põhjus, miks inimesed otsustavad osta toidukaupu veebist, on ikkagi kiirus ja mugavus. Suur võit veebi müügi kasvule on see, kui teete enda tooted kergesti leitavaks.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara