H&M suurendas Eestis müüki ligi poole võrra

Rootsi kiirmoe rõivatootja Hennes & Mauritz suurendas teises kvartalis Eestis opereeritavas kuues poes aastaga tulu ligi poole võrra.

H&Mi käive kasvas Eestis selle aasta teises kvartalis aastatagusega võrreldes 46%, 73 miljoni Rootsi kroonini ehk 8 miljoni euroni, selgub firma eile avaldatud majandusaruandest. Mullu müüs firma teises kvartalis 5,5 miljoni euro eest.

Esimese kuue kuu peale on aga müügikasv veelgi muljetavaldavam. 2015. aasta esimese poolaastaga kasvas Rootsi rõivatootja käive Eestis 50,5%, 137 miljoni Rootsi krooni ehk 15 miljoni euroni. Läinud aastal oli firma poolaasta käive 9,9 miljonit eurot.

Konkurendid jäävad alla

H&Mi kaks avalikult kaubeldavat konkurenti pole suutnud Rootsi rõivatootjaga ühte sammu käia. Kuigi müük kasvas märtsi ja mai vahelisel perioodil nii Baltikal kui Aprangal, siis kasvunumbrid on teisest kategooriast.

Baltika pole enda teise kvartali tulemusi avalikustanud, kuid börsiteadetest on teada, et märtsis kahanes aastases võrdluses firma müük Eestis 2%. Sellele järgnes 6% müügikasv aprillis ja 9% kasv mais.

Leedu börsifirma Apranga esimese kvartali käive kasvas aastaga Eestis 29% ning aprillis ja mais oli kasvunumbriks 24%.

H&Mi majandusaasta on kalendriaastaga ühe kuu võrra nihkes, alates 1. detsembril ja lõppedes 30. novembriga.

 

Osale arutelus

  • Fredy-Edwin Esse

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara