Müük posti või interneti teel kasvas aastaga 57%

Statistikaameti andmetel suurenes 2015. aasta mais jaemüük posti või interneti teel aasta varasemaga võrreldes 57%, mis näitab ilmekalt eestlaste e-kaubanduse lembust!
Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük suurenes 2015. aasta mais eelmise aasta maiga võrreldes püsivhindades 8%, teatab Statistikaamet. Kui aprillis kasvas jaemüük aastases võrdluses 6%, siis mais jaemüügi kasv veidi kiirenes. Enim suurenes jaemüük posti või interneti teel, kus müük kasvas aastaga 57%. Müük posti või interneti teel moodustab jaekaubandusest 2,6%.2015. aasta mais oli jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük 452,9 miljonit eurot, seega jäi mais kauplustesse 345 eurot elaniku kohta. Mais suurenes jaemüük enamikul tegevusaladel, vaid tekstiiltoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes oli jaemüük protsendi võrra väiksem kui eelmise aasta mais. Keskmisest enam suurenes jaemüük ka muudes spetsialiseeritud kauplustes, kus kaubeldakse peamiselt arvutite ja nende lisaseadmete, fotokaupade, raamatute, sporditarvete, mängude ja mänguasjade, lillede, istikute jm (kasv 43%) ning kasutatud kaupade kauplustes ja väljaspool kauplusi (kioskites, turgudel, otsemüük) (kasv 28%).Aprilliga võrreldes suurenes mais jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük püsivhindades 7%. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal oli kasv 1%. 2015. aasta viie kuuga (jaanuar–mai) suurenes jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük eelmise aasta vastava perioodiga võrreldes püsivhindades 8%.Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli mais 525,4 miljonit eurot, millest kaupade jaemüük andis 86%. 2014. aasta maiga võrreldes suurenes müügitulu püsivhindades 5%, eelmise kuuga võrreldes 7%.  

Osale arutelus

  • Signe Kõiv

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara