Spordikaupluste e-poed valmivad tasa ja targu

Tänaseni ei paku suuremad spordikauplused nagu Rademar, Sportland või Hawaii Express võimalust osta kaupa interneti vahendusel, kuid uute e-poodide teke on vaid aja küsimus.

Hawaii Expressi turundusjuht Priit Salumäe ütles, et juba praegune Hawaii Expressi veebileht on üles ehitatud e-poe platvormile. "Põhimõtteliselt on e-poe käivitamiseks vaja astuda vaid paar väikest sammu, aktiveerida makseviisid ja lahendada logistilised pisiprobleemid,“ märkis Salumäe. Tema sõnul on aga veel lahtine, milline e-pood täpselt olema saab.

Sportland Eesti ASi juhatuse esimees Gerd Kiili ütles, et neil ei ole olnud valmidust tulla turule veebikauplusega, mis oleks Sportlandiga samal tasemel. „Oleme võtnud positsiooni, et kvaliteet ja innovatiivsus on kõigis meie tegemistes esmane ehk siis me kindlasti ei tule turule kiirustades ja pooliku tootega,“ nentis ta.

E-poe loomist kinnitas ka Rademari juht Margus Juksar. Ta põhjendas, et e-kaubandus areneb jõudsalt ja tema sõnul on Rademaril praeguse seisuga suur kliendibaas inimestest, kes tahaksid e-poest osta.

„Plaan on ja asjad on töös, aga me ei taha joosta sellega, et peame igal juhul mingi tähtaeg avama, vaid pigem kui see avatud saab, oleks kliendile mugav ja lisandväärtust pakkuv,“ lausus Juksar.

Loe pikemalt Äripäevast.

Osale arutelus

  • Merilin Sarapuu

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Maxima otsib KAUPLUSTE FORMAADIJUHTI

Maxima Eesti OÜ

04. juuni 2018

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara