Apranga kasvatas nii käivet kui kasumit

Apranga käive kasvas teises kvartalis aastaga pea 9% ja kasum tõusis ligi 13%.

Leedu rõivamüüja jaekäive (koos käibemaksuga) ulatus teises kvartalis 45,86 miljonile eurole. Käive kasvas aastaga 8,6%. Kõige enam suutis firma kasvatada käivet Eestis.

Firma konsolideeritud maksueelne kasum ulatus teises kvartalis 3,2 miljonile eurole. Aasta eest samal ajal oli see 2,8 miljonit eurot. See teeb aastaseks kasvuks 12,6%.

Teise kvartali EBITDA ulatus 4,6 miljonile eurole ja see kasvas aastaga 10,2%.

Aasta esimese kuue kuu jooksul ulatus Apranga käive 88 miljonile eurole, mis on 9% enam kui aasta eest. Kasum enne tulumaksu oli 4 miljonit eurot, mis on 18,7% vähem kui mullu samal ajal. Samal ajal langes EBITDA 8,9% ja ulatus nüüd 6,9 miljoni euroni.

Apranga aktsia hind on alates aasta algusest Vilniuse börsil tõusnud 3,44% ning maksab 2,725 eurot.

Osale arutelus

  • Birjo Must

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara