Tallinna Kaubamaja läheb püsivalt veebi

Kaubamaja AS juhatuse liige Erkki Laugus
Kaubamaja AS juhatuse liige Erkki Laugus

Kaubamaja on arendamas püsivat e-poodi, kuid Kaubamaja AS juhatuse liige Erkki Laugus soovis rõhutada, et Kaubamaja arendab eelkõige moe- ja tööstuskaupade e-poodi.

Lisaks on võimalus tellida interneti teel Toidumaailmast maiustusi, veine ja konservtooteid ehk ainult selliseid tooteid, mis ei vaja transpordil erikäsitlust. E-poest tellitud kauba kättesaamiseks saab klient valida kolme võimaluse vahel: pakiautomaati, kulleriga koju või ise järgi kas Tallinna või Tartu Kaubamajja.

„Kaubamaja avas esimese e-poe 2013. aastal sügisese Osturalli kampaania käigus. Tänaseks oleme viie erineva kampaania ajal e-poodidega toimetanud ja selle käigus omandanud olulisi teadmisi, kuidas ja mil moel peaks meie igapäevane e-pood toimima. Kaubamaja on oma 55 toimiva aasta jooksul müünud kaupu füüsilises poes koha peal, nüüd tuleb kaubad lisaks füüsilisele majale toimetada ka veebikeskkonda,“ ütles Laugus.

Tööd on teha veel palju ja Kaubamaja e-poe arendamisel on Lauguse sõnul lähtutud maailma parimatest e-poe lahendustest. Suurt rõhku pannakse kõigele alates kauba valimisest kuni kättesaamiseni. Planeeritud avamine jääb Lauguse arvates suures mahus järgmisse aastasse.

Loe Äripäevast, mis plaanid on Selveril, Rimil ning kuidas läheb Prisma ja Maxima e-poodidel.

Osale arutelus

  • Kreete Sepp

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara