Lisaks on võimalus tellida interneti teel Toidumaailmast maiustusi, veine ja konservtooteid ehk ainult selliseid tooteid, mis ei vaja transpordil erikäsitlust. E-poest tellitud kauba kättesaamiseks saab klient valida kolme võimaluse vahel: pakiautomaati, kulleriga koju või ise järgi kas Tallinna või Tartu Kaubamajja.
„Kaubamaja avas esimese e-poe 2013. aastal sügisese Osturalli kampaania käigus. Tänaseks oleme viie erineva kampaania ajal e-poodidega toimetanud ja selle käigus omandanud olulisi teadmisi, kuidas ja mil moel peaks meie igapäevane e-pood toimima. Kaubamaja on oma 55 toimiva aasta jooksul müünud kaupu füüsilises poes koha peal, nüüd tuleb kaubad lisaks füüsilisele majale toimetada ka veebikeskkonda,“ ütles Laugus.
Tööd on teha veel palju ja Kaubamaja e-poe arendamisel on Lauguse sõnul lähtutud maailma parimatest e-poe lahendustest. Suurt rõhku pannakse kõigele alates kauba valimisest kuni kättesaamiseni. Planeeritud avamine jääb Lauguse arvates suures mahus järgmisse aastasse.
Loe Äripäevast, mis plaanid on Selveril, Rimil ning kuidas läheb Prisma ja Maxima e-poodidel.
Autor: Kreete Sepp