Londoni luksuskaubamaja alustas augustis jõulukaupade müügiga

Jõulukaup
Jõulukaup

Suurbritannia suuruselt teises luksuskaubamajas Selfridges’is avati 3. augustil 3000-ruutmeetri suurune jõulukaupade osakond.

Londoni Oxfordi tänava kaubamajas saab nüüd 143 päeva enne pühade algust jõulukinke valida. Avatud jõulukaupade osakonnast leiab dekoratsioone ning kingitusi, kirjutas Daily Mail.

Selfridge kaubamaja jõulukaupade ja kodusisustuse ostujuht Geraldine James ütles, et hoolimata suvisest ilmast on nad täielikult pidulikus meeleolus. „Meie kaubamaja külastavad inimesed üle kogu maailma ning nüüd on neil hea võimalus meie juurest kaasa osta pidulikke suveniire, mida nad kodust ei saa.“ Tema sõnul algasid käesoleva aasta jõulukaupade osakonna ettevalmistused juba eelmise aasta pühade ajal.

Jõuluosakonna avamisel oli kohal ka jõuluvana, kes tegi Põhjapoolusel asuvas töötoas pausi, et ostjaid tervitada.

2015. aasta jõulude trendiks on ühetoonilised mustad ja valged ehted ning salapärane mets. Sellel aastal on kaubamaja jõuluteemaks "Teekond tähtede poole".

Kaubamajas müügil olevad tuhanded klaaskuulid on disainitud just Selfridgesi tarvis ning meisterdatud käsitsi Ungaris.

Augustis käivitus vaid jõulukaupade müügi esimene etapp ning sügisel on plaanis avada ka teine, kus siis jõulukaupade osakond suureneb kaks korda ehk kuni 6000 ruutmeetrini.

Kui jõulukaupade osakond on täismahus avatud, siis leiab sealt enam kui 60 000 nipsasja, 120 paukraketti ja rohkem kui 1250 kaarti ning pakkimispaberit.

Vaata pilte Selfridges'i jõuluosakonnast SIIT.

 

 

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara