E-Maxima teenindas esimesel kuuel kuul üle 12 000 peret

Tänavu veebruaris avatud Maxima veebipood E-Maxima teenindas esimese poolaastaga üle 12 000 kliendi ning keskmine ostukorv on ligi viis korda suurem.

“Esimese kuue kuu baasilt võime kindlalt öelda, et Eesti tarbija on toidu- ja esmatarbekaupade veebipoe hästi omaks võtnud,” lausus E-Maxima projektijuht Mihhail Solovjov. “Käivitasime veebipoe esimeses etapis Tallinnas ja selle lähiümbruses ning tänaseks ületab E-Maxima klientide arv juba 12 000 inimest.”

Võrreldes tavalise kaupluse ostukorvi keskmise maksumusega on E-Maxima kliendi ostukorv ligi viis korda kallim. Seejuures sisaldab keskmine tellimus keskmiselt 24 erinevat kaupa.

“Tellitud kauba sortiment on üldjoontes üsna sarnane tavalise poekülastuse ostukorviga – eelistatuimad kaubad on puu- ja juurviljad, piimatooted. Mõnevõrra rohkem soetatakse siiski lastetoite ja mähkmeid,” kirjeldas Solovjov. “Siin tuleb mängu E-Maxima mugavus – kui oled näiteks väikelapsega kodus, on veebis väga mugav ostud sooritada ja kuller toob kauba ka otse ukse taha.”

E-Maxima projektijuhi sõnul võib esimese poolaasta põhjal hinnata veebipoe käivitust edukaks ning klientide poolt hästi vastuvõetuks. “E-kaubandus ka toidu- ja esmatarbekaupade sektoris on ka Eestis selge tulevikutrend ning usume, et E-Maximat kui teerajajat saadab siin edu ja klientide usaldus,” rääkis Mihhail Solovjov.

Täna E-Maximast võimalik ööpäevaringselt tellida üle 6000 erineva Maxima poodides kõige enam nõutud toidu- ja esmatarbekauba. Tellitud kaubad toob kohale Omniva kuller Tallinnas ning Haabneeme, Harku, Iru, Laagri, Laiaküla, Loo, Maardu, Metsakasti, Miiduranna, Muuga, Peetri, Pärnamäe, Tabasalu, Viimsi, Äigrumäe ja Liivamäe asulates. E-Maximas on teiste poodidega samad hinnad ja kampaaniad.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara