(Sisuturundus) Vipline uuendas tehnoloogiat, et teha valgusreklaami tootmine soodsamaks

Vipline valgusreklaam
Vipline uuendas tehnoloogiat, et teha valgusreklaami tootmine soodsamaks

Valgusreklaami valmistaja Vipline investeeris, et laiendada oma tootmisvõimalusi ning muutis oma tootmise täielikult automatiseerituks, see vähendab valmistoodangu omahinda.

„Valgusreklaami valmistamise protsess algab konsulteerimisest, kus arutluse käigus saab klient üksikasjaliku ettekujutuse sellest, kuidas hakkab konkreetne valgusreklaam välja nägema,“ rääkis Vipline’i esindaja Natalja Kutergina. Valguskastid, tähed, püloonid, õhukesed valguspaneelid valmistatakse kaasaegsetel seadmetel uusimate tehnoloogiate abil.

 

Arvestades meie sügis-talve perioodile omaseid pikki pimedaid õhtuid ja öid on investeeringud valgusreklaami 100% õigustatud. Seetõttu on helendav logo suurepärane reklaam nii valgel kui ka pimedal ajal.
Arvestades meie sügis-talve perioodile omaseid pikki pimedaid õhtuid ja öid on...

Tänavu soetas Vipline uue seadme, laiendades sellega oma tootmisvõimalusi ning muutis oma tootmise täielikult automatiseerituks. Praegu toimub valgusreklaami külgprofiili painutus täiesti automaatselt ning pärast seda toimub keevitamine. Kuid lisaks rullmaterjalist külgprofiilile, on võimalik pakkuda lahendusi ka eriprofiilidega, kus keevitus täielikult puudub.

Parema kvaliteedi juures suudab Vipline pakkuda konkurentide ees valmistoodangule madalat omahinda, sest käsitsi toimub ainult komplekteerimine ja keevitamine. Klientidele on tarneajad jäänud samaks – 2-3 nädalat tellimuse esitamise hetkest kuni valmistoote tarnimiseni, kuid ettevõttesisene tootmise aeg on nüüd 4 korda lühem.

Vipline’i eelis on see, et ta suudab toota ka eriti väikesi ja väikese läbimõõduga tähti ja elemente. Hind jääb sealjuures taskukohaseks. Enne oli  üldse võimatu valmistada teatud keerulisi valgustähti.

Lehtmaterjali lõikamisteenust osutavad nad kõige suuremal Šveitsi tippseadmel Zünd G3 (laius 3210 mm, pikkus ei ole piiratud), mis garanteerib kvaliteetse ja stabiilse ning mõõtudega mittepiiratud digitaallõikuse teenuse.

Vipline pakub 2-3 aastast garantiid

Sõltuvalt valguslahenduse tüübist pakub Vipline 2-3 aastast garantiid. Nad kasutavad oma tootmises peamiselt LED-valgustust, kuid peavad ebamõistlikuks rääkida klientidele 30-aastasest reklaami tööeast, nagu seda teevad mõned konkurendid. „Tegelikult on valgusreklaami keskmine eluiga 5 aastat, mille möödudes tuleb reklaam uuendada, kuna värvkatte pigment pleegib välja (kui valgusreklaam on valmistatud värvilise kilega, siis pleegib välja ka värv), mis muudab reklaami vähem atraktiivseks. Reklaami karkass ja profiil võivad teenida teid ka rohkem kui 30 aastat,“ rääkis Kutergina.

Tema sõnul on kaasaegsete LED-moodulite tööiga umbes 100 000 tundi, neoontorudel keskmiselt 30 000 tundi ja luminofoorlampidel umbes 15 000 tundi. „Elektri kokkuhoiu mõttes, et valgusreklaam valgustaks vajalikud objektid ainult pimedas, soovitame paigaldada andurid,“ ütles Vipline’i esindaja.

Lisaks valmistamisele pakub Vipline oma toodete paigaldust ning juba olemasolevate reklaamkandjate hooldusteenust või demonteerimist.

Populaarsed kaupluste sisustus valguslahendused

„Hetkel populaarsetest kaupluse sisustuse valguslahendustest võib tuua ära õhukese valguspaneeli, mis on elegantne kaupade ja teenuste reklaamlahendus kaubanduskeskustes,“ ütles Kutergina. 

Kõigest 5 mm paksuse ja ühtlase sisevalgustusega reklaamkandja eelised on:

  • Madal energiakulu – valgustahvel maksimaalsete mõõtudega (2450 x 1250 mm) kahepoolse valgustusega ja ~5000 lux pealispinnal tarbib kõigest 100 W.
  • Stiilne tänapäevadisain. Vipline loob klientidele ka uusi valguslahenduse mudeleid, mõeldes läbi sobivaima variandi.
  • Vähene soojuskiirgus, minimaalne mõju kujutisele ja interjöörile.
  • Väike valguspaneeli kaal. Vipline mõtleb ise läbi toote kinnituse pinnale, teie ei pea selle eest muretsema.

Õhukese valgustahvli ülesanne on näidata spetsiaalse akrüüllehe alla paigutatud graafikat. „Õhukesed ja pilkupüüdvad, energiasäästlikud valguspaneelid on vääriline samm valgustööstuse arengus, mis on kättesaadav kõigile,“ ütles Kutergina.

Tänapäeval kasutab Vipline kaasaegsemaid seadmeid valgustähtede karkassi ja tarvikute valmistamiseks, mis lubab toota ettevõtete logosid palju odavamalt ja parima kvaliteediga. Lisaks pakutakse laiformaattrükki, vaakumvormimisteenust ning erinevat tüüpi POS-displeisid ja pakendeid lainepapist, re-boardist ja muudest materjalidest.

Tänu automatiseeritud tehnoloogia kasutamisele saab Vipline täita ka kõige utoopilisemad klientide soovid valgustähtede tootmisel. Näiteks, kui nõutakse väga peenikest kirja, siis pole seda enam keeruline ja kulukas teha. Vipline ei loobu ka kõige keerulisema kirjafondiga valgustähtede tööst, pakkudes sealjuures ka taskukohast hinda.

Vipline pakub klientidele ainult enda seadmetel toodetud tooteid.  Ettevõtte suur tootmisvõimaluste valik katab iga kliendi vajaduse sise- ja välireklaami alal peaaegu 100% ulatuses.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara