Aja planeerimine: Kaubamaja tegevjuht Erkki Laugus

Kaubamaja tegevjuht Erkki Laugus
Kaubamaja tegevjuht Erkki Laugus

Kaubandus.ee uuris Kaubamaja tegevjuhilt Erkki Lauguselt, et kuidas on tal planeeritud töönädal, kui paljudel koosolekutel tuleb osaleda ja kui pikaks võivad tööpäevad venida.

Laugusel on nädalas keskmiselt 10-15 koosolekut, mis võib aasta lõikes olla väga erinev. „Kahtlemata on sügis siin kõige intensiivsem aeg,“ kinnitas ta. Iganädalaste koosolekute arvu püüavad nad Kaubamajas hoida võimalikult madalal, sest sellised asjad peavad olema pigem vajaduspõhised. Ettevalmistus koosolekuteks toimub Laugusel tavaliselt hommikul, kui pea on kõige värskem.

Konkreetseid ajaplaneerimise põhimõtteid ja otseseid piiranguid ei ole ta endale seadnud, kuid tuleb piisavalt aega planeerida ka muudele tööülesannetele. „Planeerimiseks kasutan põhiliselt Outlooki, mida jooksvalt ise täidan,“ ütles Laugus.

„Juhi tööpäeva on raske selliseid reegleid luua, et mis kell tööpäev algab ja lõppeb, eriti kaubanduses.“ Laugus lisas, et kui kohustused nõuavad, siis tuleb olla valmis alustama päeva üsna vara.“ Samas sulgeme müügimajad alles 9-10 ja aegajalt tuleb ka sellisel ajal kohal olla.“

Lisaks füüsilistele koosolekutele kasutab Kaubamaja ka palju videokoosolekuid. „Tartu ja Tallinna müügimajade vahel on see suurepärane võimalus tööaja optimeerimiseks. Ühe koosoleku pärast ei pea keegi päeva raiskama reisimiseks.“  Lauguse sõnul on koosolekutele mõtet kutsuda need inimesed, kes käsitlevate teemade osas lisaväärtust suudavad anda või siis vajavad otseselt seal jagatavat infot. „Oluline on olla tööaja kasutamisel ratsionaalne.“

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara