Kes on Aasta Kaubandustegu 2015 auhinna vääriline?

Aasta Kaubandustegu 2014
Eelmise aasta Kaubanduse Aastakongressil auhinnatud kaubandusteo finalistid

Eesti Kaupmeeste Liit palub avaldada arvamust, kes on Aasta Kaubandustegu 2015 auhinna vääriline? Avalda arvamust 11. septembriks 2015.

Konkursi eesmärgiks on leida kaubanduse edulugusid, millest oleks kolleegidel õppida ning tutvustada ja tunnustada edukaid kaubandusettevõtjaid.

Olete valitud nende praktikute hulka, kes otsustavad Aasta Kaubandusteo konkursi võitja. Koos teiega on žüriisse valitud jaekaubanduse, tootjate, töötlejate, logistika ja teiste kaubanduse sidusrühmade esindajad, kes on kaubanduselus aktiivselt kaasa löönud.

AVALDA ARVAMUST SIIN!

AASTA KAUBANDUSTEGU võib olla tegu, mis paistis teile silma 2015. aastal, MIS ON:

  • toonud kasu klientidele;
  • aidanud kaasa erakordsele majanduslikule edule;
  • aidanud kaasa Eesti kaubanduse üldisele arengule;
  • aidanud tõsta Eesti kaubanduse konkurentsivõimet rahvusvaheliselt;
  • kontseptuaalselt silmapaistev;
  • kaasa toonud parendusprotsessi ühiskonnas ja/ või ettevõttes;
  • taganud head suhted kaubandusettevõtja ja klientide, partnerite, tarnijate vahel;
  • paistnud silma innovaatilisusega, on loonud mõne tulevikku suunatud tehnoloogilise uuenduse ja/või
  • paistnud silma töötajatest hoolimise ja töötingimuste parendamisega
  • kooskõlas ausa ja eetilise kaubanduse põhimõtetega.

Aasta Kaubandustegu võitja avaldatakse Kaubanduse Aastakongressil 14.10.2015.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara