Alibaba lõi käed Saksa jaemüüjaga

Alibaba
Alibaba

Alibaba hakkas tegema koostööd Saksa jaemüüjaga Metro AG, kes loodab saada kasu Hiina e-kaubandusfirma kiirest kasvust.

Koostöö järgi avab Metro enda e-poe Alibaba Tmall Global platvormil ja sellega jõuavad erinevad Saksa tooted Hiina tarbijateni. Lisaks aitab see paljudel Euroopa kaubamärkidel jõuda Hiina turule. Metro tahab selle sammuga saada osa Hiina tarbimisturu kasvust, vahendas France24.

„Esimeses etapis pakutakse veebis üle 100 toote alates purgitoitudest ja kohvist kuni šokolaadideni,“ teatas Metro. Praeguseks on Metrol Hiinas avatud 80 poodi, mis tegutsevad Metro Cash & Carry nime all.

Metro tegevjuht Olaf Koch ütles, et e-kaubandus on Hiinas ettevõtte üks strateegilisi kasvu allikaid. „Poe avamine näitab meie selget usaldus Hiina turu vastu. See platvorm võimaldab meil Hiinasse tarnida rohkem kvaliteetseid Saksa brände,“ ütles ta.

Alibaba juhi Jack Ma endine nõunik Porter Erisman tuleb 14. oktoobril Eestisse ning esineb Kaubanduse Aastakongressil 2015. Erisman räägib Alibaba eduloost ning saamisest Hiina suurimaks e-kaubandusettevõtteks. Vaata kongressi kava ning registreeru kohe, sest soodushind lõppeb peagi!

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara