Vaata parima interjööriga kaubandusettevõtteid

Ülemiste keskuse interjöör
Ülemiste keskus jõudis mainekal konkursil 15 parima kaubandusinterjööri hulka

Ülemiste keskus jõudis mainekal konkursil SBID International Design Award 2015 15 parima kaubandusinterjööri hulka. Hääleta Ülemiste Keskuse poolt ning vaata, kes on teised konkurendid.

SBID International Design Awardi jaekaubanduse valdkonna 15 finalisti. Septembris valib žürii oma võidutöö, mis annab 70% häälte tulemusest. Igalt IP-aadressilt saab hääletada üks kord kuni 18. septembrini kella 14.30. (GMT aja järgi 17.30) 

Parima interjööriga kaubandusettevõtted:

  1. Kolmekorruseline kellakauplus Watches of Switzerland, Londonis Regent Streetil
  2. Rõivabränd Fred Perry Covent Garden esinduskauplus Londonis
  3. PINKAH uute toodete esitlussaal GuangZhous Hiinas
  4. Jaekaubanduse galerii Country Garden Singapuris
  5. Plaatide tootja Olympia Tile Showroom Torontos Kanadas
  6. Mängude osakond Pixel Attack Taipei uusimas elektroonika kaubamajas Taiwanis
  7. Müügiesindus Wool Yarn Hiinas
  8. Telekommunikatsiooniettevõtte Singtel / Causeway Point kauplus Singapuris
  9. Interjööribrändi Holly Hunt London Showroom
  10. PVH Mehhikos esindatavate brändide Showroom
  11. Ülemiste kaubanduskeskus Tallinnas
  12. Interjöörikaupluse Pad Deco jaekauplus Suurbritannias
  13. Prantsuse elustiili rõivakauplus LOFT Design by … Moskvas Venemaal
  14. 7 päevane kauplus Bao Bao Issey Miyake Tokyos Jaapanis
  15. Köögimööbli Rossana Kitchen Showroon Londonis

Vaata kõiki finaliste koos kirjeldusega SIIT.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara