Ilutoodete veebipood MyLook.ee avas esinduskaupluse

Veebikauplus MyLook
Veebikauplus MyLook avas enda esinduskaupluse

Veebis 5 aastat tegutsenud ilutoodete veebipood MyLook.ee avas käesoleval nädalal enda esinduskaupluse Tallinnas Roosikrantsi tänaval.

„Mõte kaupluse avamisest tekkis juba üle aasta tagasi,“ ütles My Look.ee tegevjuht Jan-Kristjan Michelson. Kaupluse sortiment koosneb värskelt lansseeritud uudistoodetest ja enim müüdud parfüümidest. Kuna kaupluse riiulipind on piiratud, siis suurem valik on kättesaadav veebikauplusest.  Kaupluse ettevalmistustööd kestsid neli kuud ning ettevõtte juht ei soovinud investeeringu suurusi täpsustada.

Roosikrantsi tänavale otsustati kauplus avada Michelsoni sõnul just seetõttu, et ettevõtte strateegia hulka ei kuulu aktiivne osalemine jaekaubanduses. „Asukoha valik on vastavuses meie esinduskauplusele seatud eesmärkidega, milleks on pakkuda võimalust kohapeal toodete valimiseks ja uudistoodete tutvumiseks ning kinnitada meie kaubamärgi usaldusväärsust, sest oleme paljude tuntud parfüümeeria kaubamärkide ametlikult autoriseeritud edasimüüja,“ ütles ta. Lisades, et selleks tundus Tallinna südames asuv Roosikrantsi tänav ja prestiiþne Ðveitsi ärimaja vägagi sobilikuna.

Kaupluses on müügipinda 50 ruutmeetrit.

My Look.ee veebipood alustas tegevust 2009. aastal ning eelmisel aastal alustati toodete müüki ka Soome. Ettevõte postitab igapäevaselt oma klientidele üle 500 ilutoote. 2014. aasta müügitulu oli 2,53 miljonit eurot ning kasum 39,5 tuhat eurot.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara