Tarbijakaitseamet loobus nõustamistelefoni lühinumbrist

Tarbijakaitseameti nõustamistelefon
Tarbijakaitseamet loobus nõustamistelefoni lühinumbrist

Tarbijakaitseamet otsustas tarbijate huve silmas pidades loobuda alates tänasest tarbijate nõustamistelefoni lühinumbrist 1330 ning edaspidi jätkata vaid pika numbriga 620 1707.

Lühinumbrile 1330 helistamisel rakendus võrguoperaatorite poolt küsitav kõrgendatud tariif, mis tähendas tarbijale täiendavaid kulutusi. Pikk number on helistajale paketipõhise hinnaga.

Võlaõigusseadus sätestab tarbijate kaitse olukorras, kui ettevõtja haldab telefoniliine selleks, et tarbija saaks temaga seoses sõlmitud lepinguga ühendust võtta, näiteks täpsustada lepingu tingimusi, esitada kaebusi, avaldusi jne. Sellisele telefoniliinile helistamine ei tohi tarbijale kaasa tuua põhitariifist suuremat väljaminekut.

Kuigi tarbijakaitseamet ei sõlmi tarbijatega lepinguid, otsustas amet, et jätkab tarbijatele nõustamisteenuse pakkumist siiski ainult numbriga 620 1707, kuna see ei too nõustamist vajavale tarbijale kaasa lisakulutusi. Seni pika tavanumbriga paralleelselt kasutusel olnud lühinumbrile helistades küsisid võrguoperaatorid helistajalt kõrgendatud tasu alates 21 sendist minuti eest. Samas, kui paketipõhine põhitariif on 1-6 senti.

Seni kasutusel olnud lühinumbrile seati käesoleva aasta lõpuni automaatvastaja, mis palub nõustamiseks helistada numbrile 620 1707. 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara