R-Kioski tippjuhid hakkavad hot dog'e valmistama

R-Kiosk
R-Kioskis võtab ette samme, et parandada klienditeenindajate ja peakontori...

Teisipäeval, 15. septembril on paljudes R-Kioskites teenindajateks peakontori töötajad. Ettevõtmise eesmärk on peakontori ja klienditeenindajate teineteise parem tundma õppimine ja kioskitööst parema ülevaate saamine.

R-Kioski personalijuht Piret Aess ütles, et homse kioskipäeva jooksul teevad ligikaudu 30 peakontori töötajat igapäevast kioskimüüjate tööd.

Nad valmistavad hot dog´e, paninisid, panevad kaupa välja, pesevad põrandaid ja täidavad muid müüjate igapäevaülesandeid. „Kõigil on kohustus olla seejuures rõõmsameelne, teotahteline ja naerusuine.

Kioskitesse minekuga mõistame edaspidi kindlasti paremini oma müüjatest kolleegide rõõme ja muresid ning see aitab töös õigemaid ja paremaid otsuseid vastu võtta,” selgitas Aess.

R-Kiosk on viimastel aastatel muutnud oma kioskite kontseptsiooni ja sellega ka üldilmet. „Võime julgelt öelda, et vanadest nn putkadest on saanud hubased ja ilusad väikepoed, mis pakuvad väga head kohvi ja kvaliteetset kehakinnitust,” sõnas Aess. „Järgmise sammuna keskendumegi me oma müüjatele, kes nendes kioskites suurepäraseid tooteid igapäevaselt müüvad ja klientidega suhtlevad. Kioske külastades oleme kuulnud nurinat, et juhtkond ja kioski tegelikkus on teineteisest kaugenenud ning üks ei tea, mis teine teeb. Niisugune olukord ei ole hea kummalegi osapoolele ega ka meie klientidele ning seda me soovimegi homse algatusega lahendama asuda.”

Enam kui 100 müügikohaga on R-Kiosk üks suurimaid jaekette Eestis, pakkudes kiiret kosutust klientidele üle kogu riigi. R-Kiosk on Eesti turul tegutsenud juba üle 20 aasta ning arendame oma ettevõtet just siinse turu ja inimeste järgi.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara