18. september 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Juhtimispõhimõtted: Rimi Eesti Food juht Anders Torell

Rimi Eesti Food juht Anders Torell
Foto: Erik Prozes
Rimi Eesti Food rootslasest juht Anders Torell räägib, millised on tema juhtimispõhimõtted ning kuidas ta eelistab enda meeskonnaliikmetega kohtuda ning neile töid delegeerida.

Torell rääkis, et ta on avatud inimene, kelle uks on alati avatud. „Minu meeskond võib jagada minuga oma probleeme ja ideid ning seeläbi ma toetan ja juhendan neid.“ Minu juhtimisstiil ei ole hierarhiline, ma kaasan inimesi otsuste tegemisse ja soovin, et töötajad kasvavad ise liidriks.

„Enda töös ma analüüsin neid asju, mida on võimalik analüüsida, kuid toidukaubanduses tuleb kuulata klienti ja teha otsused kiiresti, et kliendi vajadused oleksid rahuldatud,“ ütles Torell. Lisades, et ta delegeerib nii palju otsustamist kui võimalik, sest see kiirendab otsuste tegemise protsessi. „Kui juhtkond tegeleb üldiste firma eesmärkide ja visiooniga, siis meeskonna liikmed saavad teha otsuseid oma vastutusalas.“

Torellile meeldib oma meeskonnaga kohtuda eelkõige silmast silma. Ta eelistab individuaalseid, avatud vestlusi kohvitassi taga. Ning ta on kindel, et kohtumised ei ole efektiivsed, kui laua taga istub väga palju inimesi. Kuigi telefon ja e-mailid on tähtsad tööriistad, siis ta eelistab siiski inimestega isiklikult kohtuda. „Mulle meeldib kohtuda ka inimestega kaupluses, neid näha ja innustada. Panna teenindajad ennast mugavalt tundma ning vastutama kaupluse paremaks tegemise eest iga päevaselt.“

Rimi juht eelistab palgata tööle nii kogenud inimesi, kui ka täitsa „rohelisi lehti“. „Kogenud inimesed loovad stabiilsust ning „rohelised lehed“ toovad ettevõttesse värskeid ideid.“ Kõige rohkem meeldib talle töötada nende inimestega, kes soovivad viia läbi muudatusi nii endas, kui ka ettevõttes.

„Tööle tulles alustan igat hommikut sellega, et vaatan üle müügid ja marginaalid ning võrdlen neid eesmärkidega.“ Kui ta märkab seal mingit konkreetset trendi või kui tundub, et midagi peab muutma, siis ta esitab väljakutsed meeskonnale. Igal teisipäeval toimuvatel koosolekutel vaadatakse, kas ollakse õigel teel, et saavutada enda eesmärke. „Müügis saab kiireid ja mõjutatavaid samme teha lühiajaliselt, kuid teistes valdkondades, nagu brändi väärtuse ja ettevõtte arendamises, peab olema konkreetne äriplaan koos tegevustega, mis pannakse paika juhtkonna koosolekul iga kuu ja kvartalis.“

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757