Kaubanduse kinoõhtu: Crocodile in the Yangtse

Kaubanduse aastakongress
Crocodile in the Yangtze

14. oktoobril kell 18.00 esilinastub Forum Cinemas Coca-Cola Plaza (Hobujaama 5, Tallinn) Hiina e-kaubandushiiust Alibaba.com kasvamisest suurettevõtteks kõnelev film "Crocodile in the Yangtse".

Tegemist on parima filmiga, mis jutustab Hiina e-kaubandushiiu alibaba.com hingeelust. Kohal on filmitegija ning Alibaba konsultant Porter Erisman, kelle lennutas Shangaist kohale Omniva. Lisaks teeb kohapeal sissejuhatava sõnavõtu Omniva juhatuse liige Ansi Arumeel.  

Filmi kohta on öeldud, et filmis saab näha haruldasi telgitaguseid stseene, kuidas Alibaba tegi internetikaubanduse revolutsiooni. Ning tegemist on inspireeriva filmiga kõigi jaoks, kellel on unistus!  Film on linastunud üle 50 linnas üle maailma 6 kontinendil. 

Kaubanduse Aastakongressil 2015 osalejatel on filmiseanss paketi sees. Kuid kui sul ei olnud võimalik osaleda päeval Kaubanduse Aastakongressil, siis nüüd on võimalus tulla õhtul ka ainult kinoseansile, kus pakutakse eelnevalt suupisteid ja karastusjooke.

Kohapeal on võimalik networkida kaubandusettevõtete juhtfiguuridega, pidada nõu e-kaubanduse konsultandi Porter Erismaniga või niisama mõnusalt aega veeta. 

Filmiseansil osalemine maksab 14.90 (km-ga 17.88). Osalemissoov edastada maarit@kaubandus.ee.

Vaata filmi TREILERIT

The Alibaba Story - Crocodile in the Yangtze from Taluswood Films on Vimeo.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara