Vihand: E-kaubandus on eilne päev

ETK juht Jaanus Vihand
ETK juht Jaanus Vihand

ETK juht Jaanus Vihand ütles Äriplaani konverentsil, et juba täna on e-kaubandus eilne päev, täna räägime multichannelist.

Vihand rääkis, et nemad kriisi lähiaastatel ei näe. „Lisaks on vähenenud ka sõja hirm, millest veel pool aasta tagasi räägiti,“ ütles Vihand. Tema sõnul toimub jaekaubanduses järgmisel aastal väike kasv, nii 2-4%. (..jaemüük spetsialiseerimata kauplustes, kus on ülekaalus toidukaubad, joogid ja tubakatooted)

Vihandi on kindel, et 15 aasta pärast muutub tarbimismudel. „Juba täna on e-kaubandus eilne päev. Täna räägime multichannelist. Räägime sobivast võimalusest kauba kättesaamisest.“ ETK Juhi sõnul valmistavad nad ennast hetkel ette selleks, kui jaekaubanduse kogukäivest 30% moodustab tavakaubandus.

ETK’l valmib järgmisel aastal suur keskladu ning panevad käima e-kaubanduse. „Järgmisel aastal on suured investeeringud.“ Vihandi lisas, et nende palgad on kogu aeg tõusnud ning keskmine kasv on olunud 10%. „Järgmisel aastal lähtume nõudluse ja pakkumise tasakaalust ning efektiivsusest. Lühikeses perspektiivis saab kasumi ära anda, kuid pikas vaates see ei toimi.“

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara