Aja planeerimine: Selveri juht Kristi Lomp

Selveri juhatuse liige Kristi Lomp
Selveri juhatuse liige Kristi Lomp

Uurisime, mis on Selveri juhi Kristi Lombi aja planeerimise põhimõtted, kui palju koosolekuid tal kalendris on ning kui suur vahe peab nende vahel minimaalselt olema.

„Minu põhimõte on, et koosolekuteks kogunetakse vajaduspõhiselt. Nii võib juhtuda, et mõni nädal on kohtumiste ja koosolekute osas päris tihe ning järgmine taas hõredam,“ rääkis Lomp. Ta lisas, et nädalas korra toimub iganädalane kohtumine ettevõtte juhtrühmaga, et jagada infot valdkondades toimuva, müügitulemuste jne kohta.

Lombi kalendris on erinevad projektide töögruppide koosolekud ning osakondade nõupidamised. „Kuna ettevõte on suur, siis selleks, et tegevustega pidevalt kursis olla, osalen ka osakondade nõupidamistel.“ Lisaks on tema jaoks väga olulisel kohal ka kohtumised koostööpartneritega.

Koosolekuid planeerib Selveri juht outlookis, kuhu need  on sisestatud teemapõhiselt. „Koosolekud ei saa loomulikult kattuda ning nende vahe peaks olema minimaalselt 30 minutit.“ Lomp arutab olulisi asju ka operatiivselt. „Kuna minu kalendris on koosolekuid ja kohtumisi ikkagi küllalt palju, siis valmistun nendeks enamasti enne koosolekut,“ ütles Lomp. Lisades, et koosolekul on tavaliselt need inimesed, kes on teemaga otseselt seotud.

Selveris peetakse koosolekuid ikka füüsiliselt kohal olles, kuid vajadusel kasutatakse ka video-, telefonikonverentsi ja Skype’i. Lombi sõnul efektiivsust silmad pidades räägime koosolekul kokkulepitud teemal ning püütakse teemast mitte kõrvale kalduda.

Selveris algab tavapäraselt tööpäev kell 8 ja lõppeb 17. „Komandeeringutes olles ja kauplusi külastades nihkuvad tööaja piirid vastavalt vajadusele“

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara