Kuidas reklaampostiga kliendi tähelepanu püüda?

CMS DIrect müügijuht Andrus Lahe
CMS DIrect müügijuht Andrus Lahe

Otse kliendi postkasti saadetud reklaam töötab vaid siis, kui selle kujunduse ja sisuga on vaeva nähtud, lisaks tuleb reklaami koostamisel arvestada, kas see jõuab postkasti kuu lõpus või alguses.

CMS Directi müügijuhi Andrus Lahe sõnul on otsepostituse juures kõige tähtsam eesmärgi püstitus ehk see, mida soovitakse kampaaniaga saavutada. "Kui on soov olemasolevaid kliente kõnetada, saab seda teha personaalselt aadressiga reklaami vormis," rääkis Lahe, kelle sõnul on aadressiga postitus oluliselt kallim kui pimepost.

Lahe lisas, et Eesti on jagatud kolme hinnatsooni ja vahel on mõistlik valida piirkonniti erinev lahendus. Aadressiga postitusel lisandub aadresskleebiste trükk ja kleepimine või aadresside trükk otse trükistele. 

Lahe sõnul valivad kliendid enamasti aadressita postituse soodsa hinna ja suure leviala tõttu. Võimalik on valida erinevaid sihtgruppe: juriidilised isikud, eraisikud, eramajades elavad leibkonnad, kortermajades elavad leibkonnad jne.

Lahe märkis, et nagu ikka reklaamis, on oluline postitatava trükisega tähelepanu tõmmata. "Oleme siin nõu ja jõuga oma klientidele abiks trükiste kujundamise ja tootmisega ning aitame valida parima kandelahenduse," kinnitas ta.

 

OÜ Joon otsepostituse projektijuht Tiina Arro ütles, et kui valida aadressita postitus, peab kujundus eriti silmapaistav olema. "Kokkuhoid trükise tootmisel võib kätte maksta," oli ta veendunud. Tänu suuremale panusele trükise väljanägemisse võib kampaania mitu korda edukamaks kujuneda. Arro ütles, et ettevõtte spetsialistid jagavad klientidele selle kohta head nõu.

Arro lisas, et teine väga oluline edu tegur on õige sihtgrupp ja piirkond. "Näiteks Mustamäe kortermajade postkasti ei ole mõtet postitada lendlehte „Selle flaieriga küttepuud 10% odavamad“."

Loe pikemalt Äripäevast. 

Osale arutelus

  • Ketlin Rauk, Äripäeva kaasautor

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara