Aja planeerimine: Altia Eesti tegevjuht Kristel Mets

Altia Eesti tegevjuht Kristel Mets
Altia Eesti tegevjuht Kristel Mets

Altia Eesti tegevjuht Kristel Mets rääkis, millised on tema aja planeerimise põhimõtted ning kuidas tema enda kalendrisse koosolekuid planeerib.

Metsal on nädalas keskmiselt 8 koosolekut ning nädalast nädalasse koosolekuid ei ole. „Kiired teemad arutame koheselt ilma koosolekuid organiseerimata,“ rääkis Mets. Ta lisas, et enamik regulaarseid koosolekuid on kas nelja või viie nädala tagant.

Altias on telekonverentsi tüüpi koosolekud organiseeritud riikidevaheliselt ja kontsernisiseselt vähendamaks inimeste aja- ja rahalist kulu reisimisele. „Minu kalendrist leiab ka kohalikku laadi koosolekuid nagu turundus, müügi, ettevõtete erinevate üksuste vahelised koosolekud ning koostööpartneritega kohtumised,“ loetles Mets.

Kontsernisisesed lühikoosolekud (alla 4 tunni), kus osalejaid on mitmest riigist on peamiselt telekonverentsi vormis. Varem kasutati Lync programmi, kuid hiljuti mindi üle Skype for Business lahendusele. „Efektiivsed on need koosolekud korraliku agenda ja koosoleku vedaja aktiivsel juhtimisel. Telekoosolekud saavad olla sama efektiivsed kui füüsilise osavõtuga, sisuliselt ei ole neil vahet.“

Mets märgib kalendrisse koosolekuid enamjaolt teemapõhiselt koos osalejate nimekirjaga. „Reeglina proovin mitte üle kahe koosoleku päevas pidada.“ Ajaplaneerimine toimub Outlookis, mis automaatselt sünkroniseerib kõik kasutusel olevad nutiseadmed. Metsa eripära aja planeerimisel on see, et ta jätab alati kahe koosoleku vahele vähemalt tunni, mis tagab piisava aja, et jooksvate või muude küsimustega tegeleda. „Samuti lepin ma kohtumised kokku alates kella 10st ning proovin jätta ühe päeva nädalas kohtumiste ja koosolekute vabaks.“

Mets valmistub, sõltuvalt koosolekust, ette kas nädal aega võis siis üks päev. Vahel piisab talle ka tunnist ajast.

„Tööpäeva algust ja lõpp tänu nutiseadmele pidevalt online’is olemisega on raskesti määratlev. Suures piires algab tööpäev hommikul kella 9st.“

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara