OnlineExpo viib messid internetti

Onlinexpo
Onlineexpo.com juhatuse liige Margus Tamm ja rahvusvahelise osakonna juht...

Teisipäeval esitleti Tallinnas onlineexpo.com veebiportaali, millest saab rahvusvaheliste online-messide toimumispaik. Esimeste messide ettevalmistus ning müük on käivitunud ka Lätis, Leedus, Rootsis, Tšehhis ja Venemaal.

„Onlineexpo.com portaal on loodud eelkõige ettevõtja vajadustest lähtuvalt,“ sõnas ettevõtte juhatuse liige Margus Tamm. Lisades, et praegustel kohalikel messidel toimub rohkem toodete müük ning kontaktide loomine on jäänud tahaplaanile. Tamme sõnul on nemad fokuseeritud suures plaanis just sellele, et ettevõtted leiaksid online-messilt uusi kontakte, kellega tulevikus äri teha. Tamm tõi näite, et Riias asuv Lido restoran ei pea ennast messidel klientidele tutvustama vaid soovib saada kontakte turismiettevõtetega, kes neile bussiga kliente tooks. Kuid online-messil on võimalik ka tavakliendil tooteid osta. „Hetkel peame läbirääkimisi, et arendada enda messilehele juurde maksevõimalust,“ rääkis Tamm tulevikuplaanide kohta.  

Online-mess kestab enamasti viis päeva. Mess algab esmaspäeval, lõpeb reedel ning võib jätkuda nädalavahetusel traditsioonilise messi võtmes. „Kui messil osalev ettevõte kasutab aktiivselt kõiki meie loodud virtuaalseid võimalusi, võib tema nähtavus messi raames mitmekordistuda,“ lisas Tamm. Messil osalemine maksab ettevõttele 950 kuni 6000 eurot, külastajale on see tasuta.

Paljude kohalike messide külastajate arvud on täna selgelt languses, ettevõtete huvi osalemise vastu on madal. Brändituntus koduriigis on saavutatud, kontakti hind eksponentidele järjest kasvab, välimessidel osalemine on aga aja- ja ressursimahukas.

Tamm lubas, et nad on igas koostöö riigis reaalselt kohal ja on valmis pakkuma tuge nii külastajatele kui ka eksponentidele parima messikogemuse saamisel. Online-messi formaati on küll katsetatud erinevates riikides, kuid need ei ole kasutajatele piisavalt atraktiivsed.

„Internetis messe korraldades jõuame palju rohkemate inimesteni. Ka nendeni, kes tavamessile ei jõuaks – ajaliselt, asukoha või muudel põhjustel,“ rääkis online-expo rahvusvahelise osakonna juht Polina Goldshtein. Lisades, et nende jaoks on kõige suurema potentsiaaliga turuks Hiina, kellega nad plaanivad koostööd tihendada.

OnlineExpo esimene mess, Travel Expo 2016, toimub 2016. aasta varakevadel mitmetes riikides samaaegselt. Lisaks plaanitakse 2016 kindlasti korraldada traditsioonilist Kodumess ning aasta lõpus Kinnisvaramess.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara