Kuidas rabeleda teenindussektoris välja allakäiguspiraalist?

koolitaja Kaido Pajumaa
koolitaja Kaido Pajumaa

Teenindaja ja ka firma, kus ta töötab, satub allakäiguspiraali, kui tema palk on seotud vaid boonustega, siis ta keskendub vaid mõttele, kuidas rohkem teenida. Kui ettevõte pakub teenindajale normaalset põhipalka, siis saab teenindaja keskenduda muudele motivaatoritele ja klient kohe märkab seda, rääkis videointervjuus Kaido Pajumaa.

Pajumaa rääkis, et motivatsioonist saab rääkida kahte pidi. „Ühtepidi mõtleb inimene, et mis ta selle eest saab ning teist tüüpi motivatsioon tekib sellest, et kui palju ta naudib seda, mida ta teeb,“ selgitas ta. Lisades, et mida enam keskenduvad inimesed sellele, et mida ma saan, seda vähem jääb tal tähelepanu sellele, mida ta teeb.

Vaata videointervjuust, mida koolitaja Kaido Pajumaa räägib motivatsioonist, kuidas muuta teenindajate mõtteviisi ning mis on kõige suurem probleem kaubanduses teeninduse valdkonnas?

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara