Baltika müük kukkus

Baltika
Baltika müük kukkus

Baltika oktoobri konsolideeritud müügitulu ulatus 4,73 miljoni euroni, vähenedes eelmise aasta sama ajaga võrreldes 10%.

Börsifirma teatel mõjutas müügitulu vähenemist enim idaturgude, eriti Venemaa nõrk majanduskeskkond, seda nii jaemüügi kui ka hulgimüügi arvestus.

Baltika oktoobri jaemüük Baltimaades suurenes 2%, sealhulgas kasvas Eestis 5% ja Leedus 3% ning Lätis vähenes 5% võrra.

Jaemüük Venemaal vähenes võrreldes eelmise aasta sama ajaga euro arvestuses 36% võrra. Kohalikus valuutas mõõdetuna vähenes jaemüük Venemaal 15%. Müügipind Venemaal vähenes samal ajal 23%. Baltika konsolideeritud jaemüük oktoobris oli 4,243 miljonit eurot, vähenedes neljal turul kokku eelmise aasta sama ajaga võrreldes 3%.

Oktoobris avati Leedus Klaipeda Akropolis keskuses uus Ivo Nikkolo pood. Baltikal oli oktoobri lõpu seisuga kokku 132 kauplust, sealhulgas frantsiisipoed: 5 Venemaal, 5 Hispaanias, 2 Valgevenes ning 15 Ukrainas. Baltika enda poode oli kuu lõpu seisuga 105, kaupluste kuu keskmine müügipind jäi eelmise aasta sama aja tasemele.

Hulgimüük vähenes eelmise aasta oktoobriga võrreldes 46% ja e-poe müük 20% võrra.

Kümne kuu kokkuvõttes ulatus müügitulu 43,385 miljoni euroni, vähenedes 4% võrreldes eelmise aasta sama ajaga. Jaemüük oli kokku 37,914 miljonit eurot (-6%), sealhulgas kasvas müük Baltikumis 2%. Samal ajal vähenes ettevõtte keskmine jaemüügipind 2%. Hulgimüük oli 4,6 miljonit eurot (+7%) ja e-poe müük 777 000 eurot (+127%).

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara