Linn muudab reklaamimaksumäärust

reklaamimaksumäärad muutuvad
reklaamimaksumäärad muutuvad

Tallinna linnavalitsus otsustas saata linnavolikogule määruse eelnõu, millega muudetakse Tallinna reklaamimaksu määrust ning reklaami või teabe eksponeerimiseks pinna kasutusse andmise korda.

Tallinna abilinnapea Arvo Sarapuu sõnul välistatakse reklaami või teabe eksponeerimiseks pinna kasutusse andmise korra eelnõu muudatustes linna ühiskondlikuks objektiks olevatel välireklaamikandjatel alkohoolse joogi, tubakatoodete ja laenutoodete, mille krediidikulukuse määr on suurem kui 25%, reklaamimise võimalus. „Ühiskondlike objektide all peame silmas näiteks ühistranspordi ootekodasid, prügikaste, rannakabiine, avalikke tualettruume jms. paiku ja objekte. Juhul, kui isikud jätavad keelu siiski tähelepanuta ja eiravad seda, siis maksustatakse vastavaid reklaamikampaaniaid viiekordse maksumääraga,“ märkis Sarapuu.

Vastavalt reklaamimaksu määruse muudatustele suurendatakse reklaamimaksu määra alates 01.01.2017 kümne euro sendi võrra s.o 0,55 euroni reklaampinna ruutmeetri kohta kalendripäevas. „Samas jäetakse määrusest välja võimalus eksponeerida maksuvabalt ehitise piirdel ehitusettevõtja kaubamärke, kuna kaubamärgi eksponeerimise eesmärk on pigem konkreetse ettevõtja reklaamimine kui ehitusplatsi ohutuse tagamine,“ täpsustas Sarapuu. „Niisamuti jäetakse määrusest välja võimalus eksponeerida kinnistul asuvatel lippudel maksuvabalt isiku nime ja pakutavate toodete kaubamärke. Kuna ettevõtja nime lippudel praktikas ei eksponeerita, võib edaspidi tegevuskoha kinnistul asuvatel lippudel eksponeerida maksuvabalt ainult isikule kuuluvaid kaubamärke.“

Ühtlasi lisatakse määrusesse neli uut mõistet (pakendipunkt, linnateaberajatis, valimiskampaania reklaam, hinnakiri), tehakse redaktsioonilisi parandusi ja täiendatakse olemasolevaid sätteid, viies need kooskõlla teiste õigusaktidega.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara