Rocca al Mare McDonalds'is avatakse iseteenindus

McDonaldsi puutetundlik iseteeninduskiosk
McDonaldsi puutetundlik iseteeninduskiosk

Sel laupäeval, 14. novembril avab Tallinnas Rocca al Mares uksed uuenduskuuri läbinud McDonald’s restoran, kus on lisaks traditsioonilisele letist tellimisele esmakordselt võimalik kasutada ka puutetundliku ekraaniga iseteeninduskioske.

„Meie uudne teeninduskontseptsioon tähendab seda, et külastajad saavad 100% värske eine, mis on valmistatud täpselt nende soovide kohaselt – väheneb kassajärjekorras ootamise aeg ning ka inimfaktorist tingitud eksimuste võimalus. Oleme veendunud, et meie külastajad võtavad uue ülilihtsa teenindussüsteemi kiirelt omaks, kuid tagame soovijaile ka võimaluse oma eineid senisel viisil – letist teenindajalt tellida,“ rääkis McDonald’s Baltikumi tegevdirektor Vladimir Janevski.

Uus integreeritud teenindusplatvorm toob kaasa McDonald’s restoranide köögi töö täieliku ümberkorraldamise. Erinevalt senisest süsteemist, mille kohaselt valmistati populaarsemaid tooteid ette ning need ootasid soovijaid maksimaalselt 10 minutit, asutakse nüüd einet valmistama alles siis, kui külastaja on selle tellinud.

„Tellimus läheb pärast tasumist kööki, mis saadab tellitud toidu valmimisel märguande spetsiaalsele suurele ekraanile – nii teab külastaja, et tema eine on valmis ning ta võib sellele eraldi letti järgi minna. Selliselt korraldatud süsteem aitab tõhustada märkimisväärselt köögi tööd ning vähendada ka toidu äraviskamist,“ selgitas Janevski.

Janevski sõnul on sarnased iseteeninduskioskid juba täna kasutusel viies restoranis Lätis ja Leedus. „Need pakuvad omajagu elevust just meie noorematele külastajatele ja lastega peredele ning külastajate tagasiside uuele süsteemile on väga positiivne. Loodame väga, et ka Eesti külastajad hakkavad tasapisi eelistama digitaalset tellimuslahendust ning plaanime lähiaastate jooksul viia ka kõik teised Eesti restoranid üle uuele teenindusplatvormile,“ sõnas ta.

McDonald’s Baltikumi tegevdirektor Vladimir Janevski
McDonald’s Baltikumi tegevdirektor Vladimir Janevski

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara