Amazon loodab edukat pühademüüki

Amazon
Amazon

Alates reedest kuni tänupühajärgse päevani paiskab internetikaubamaja Amazon iga 5 minuti järel müüki uue soodushinnaga toote. Eelmisel hooajal tulid soodushindadega tooted müüki iga 10 minuti järel.

Ka tänupühal pakub ettevõte 10 eriti head soodustoodet ning lisaks kuni 10 toodet Black Friday soodusmüügil, vahendab CNBC. Mobiilirakenduses pakub Amazon veel enam kui 150 soodushinnaga toodet eesmärgiga julgustada tarbijaid rakendust alla laadima.

Amazon Prime'i liikmed saavad tänuks lojaalsuse eest ligipääsu paljudele toodetele 30 minutit varem.

Kaks nädalat tagasi alustas Amazon varast Black Friday müügipäeva kampaaniat ning ettevõtte eesmärk on kasvatada oma müügitulu pühadehooajal 25% võrra.

Amazon on lubanud pühade ajal teha 30 000 eriti hea hinnaga müügipakkumist; seda on kaks korda enam kui eelmisel aastal. Valitud pakkumiste hulka kuuluvad ka kuni 45% soodsamad Samsungi ja LG telerid, kuni 50% allahindlusega saab soetada mänguasju, sh sellistelt brändidelt nagu Barbie ja Hot Wheels. New Balance’i jalanõudele rakendub aga kuni 45% allahindlus.

Osale arutelus

  • Kadi Neemre

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara