Turunduskonverents Password 2016 ühendab loovuse ja äri

Password 2016
Password 2016

Kõigi aegade Eesti suurim turunduskonverents Password toimub 17. - 18. märtsil 2016 Tallinnas Saku Suurhallis. Korraldajad ootavad seekord üle 800 osaleja. Koostöös Eesti Turunduskommunkatsiooni Agentuuride Liiduga toimub 18. märtsil samas kohas ka loovusfestivali Kuldmuna galaõhtu.

Password 2016 peateemaks on loovuse ja äri ühendamine. "Turundus ja reklaam on oma olemuselt piiripealsed valdkonnad, milles on ühendatud nii kunst kui äri," ütles Passwordi programmijuht Hando Sinisalu. “Paljud kipuvad loovust ja äri vastandama. Tõestame Passwordil, et loovuse ja ärilise edukuse vahel vastuolu ei ole,” lubas Sinisalu.

Esinejatest võiks välja tuua näiteks  Soome "Aasta esineja 2015" auhinna saanud Teemu Arina, Cannes Lionsi festivali jaoks reklaamide loovuse ja ärilise edukuse seoseid uurinud James Hurmani ja USA digiprohveti David Shingi.

“Kuna lähenemas on  Eesti 100 juubel, siis  plaanime Passwordi saalis istuvate sadade looovisikute ajupotentsiaali ka kodumaa hüvanguks rakendada. Plaanis on Eesti 100 jaoks ideede genereerimise workshop ühe rahvusvaheliselt tunnustatud reklaamiguru juhendamisel (las tema nimi jääda hetkel veel saladuseks),” lisas Hando Sinisalu.

Lisaks Kuldmunale toimub Passwordi raames ka traditsiooniline Aasta Turundustegu konkurss.

Esmakordselt ajaloos on Passwordi konverentsile osalema kutsutud ka turundusinimesed  Lätist, Soomest ja Rootsist. Konverents toimub kahes paralleelsessioonis ja see võimaldab kaks päeva järjest kuulata vaid inglisekeelseid ettekandeid.

Passwordi korraldab Best Marketing (Äripäev AS). Kuldmuna gala korraldajaks on Eesti Turunduskommunkatsiooni Agentuuride Liit (ETKAL).

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara