Asukohapõhised reklaamid kolivad mobiilidesse

asukohapõhised allahindlused
Google soovitab asukohapõhiseid allahindlusi

Hoolimata raportitest, mille kohaselt saab online poodlemisest tulevik, on füüsilistes poodides ostlemine siiski digitaalsest ostlemisest populaarsem.

A.T. Kearney uuringu kohaselt toimub 90% jaemüügi ostudest jätkuvalt poodides. 95% ostudest tehakse edasimüüjate juures, kellel on füüsilised poed. Füüsilised poed aga pakuvad inimestele ostlemiselamust, vahendab CNBC. 

“On mitmeid kategooriaid, kus just kogemus on oluline, seega ei ole oluline vaid mugavus,” sõnas SelectNY globaalse strateegia juht Wolfgang Schaefer.

“Sellesse maailma sukeldumine ja selle kogemine on lõbus. Toote katsumine, selle nuusutamine, vaatamine ja selgaproovimine – see on kõik osa saadavast elamusest.”

Kiirelt on aga muutumas see, et inimesed sõltuvad üha enam oma telefonidest. Pew Internet Project’i andmetel omab 64% ameeriklastest nutitelefoni ning enam kui pooled neist vaatavad oma telefoni mitu korda tunnis.

Tarbijate käitumise muutumine viib üha kasvava mobiilireklaamini. Kuigi traditsioonilised trükitud ja telereklaamid eksisteerivad jätkuvalt, on üha enam müüjaid pööramas pilke otsingupõhistele reklaamidele ning asukohapõhistele allahindlustele.

Näiteks töötavad Google'i reklaamid sellisel viisil. Kui klient otsib näiteks Black Friday müügi raames saapaid ning toksib selle Google’i otsingusse, kuvab ettevõte kõik sobivad lingid ning lisaks veel lähedalolevad poed, mis kasutavad Google'i asukohapõhist reklaamiteenust. Kui klient kasutab Google kaarti lähima poe leidmiseks ja on samal ajal ka oma Google kontole sisse loginud, saab ettevõte telefoni kaudu jälgida, kui kaua aega klient poes veedab.

Google väidab, et poodidele on see vaid kasuks tulnud ning nende müügtulemused on tunduvalt suurenenud.

Osale arutelus

  • Kadi Neemre

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara