Küberesmaspäeva müük lõi rekordeid

Küberesmaspäev
Küberesmaspäev

Tugev online müük kergitas küberesmaspäeva müüginumbrid esmaskordselt üle 3 miljardi dollari piiri. Müüginumbrid lõid päevase online müügi rekordi ning ületasid ka prognoose.

Adobe's Digital Index-i andmetel kasvasid küberesmaspäeva müüginumbrid võrreldes eelmise aastaga 16% ning müügituluks oli 3,07 miljardit dollarit, vahendab CNBC.

Tarkvara ettevõte prongoosis, et ostupäevade müügitulu kasvab sellel aastal kõigest 12%.

Tänupühal alanud viiepäevane müügiperiood tõi kokku sisse 11,11 miljardit dollarit ehk 2,4% oodatust enam; võrreldes eelmise aastaga kasvas müügitulu 17%, selgub Adobe’i andmetest.

Ka mobiilsed ostud lõid rekordi - mobiili või tahvelarvutiga osteldes kulutati 799 miljonit dollarit.

Tulemused viitavad sellele, et kliendid eelistavad üha enam oma digitaalseid seadmeid füüsilistele poodidele ning seda hoolimata sellest, et jätkuvalt toimub enamus ostudest tavalistes poodides.

Üleüldine viiepäevase müügi tulemus aga on üsna kesine, kuna varased allahindlused ja deflatsioon mõjutasid suuresti müügitulemusi.

ShopperTraki andmete kohaselt kukkusid müüginumbrid Musta reede nädalavahetusel 10,4%.

ChannelAdvisori andmetel kasvas Amazoni küberesmaspäeva müügitulu 21,1% võrreldes eelmise aastaga. Alates tänupühadest kuni küberesmaspäevani kasvas Amazoni müügitulu 24,1%.

Riikliku Kaupmeeste Liidu andmetel ostles poodides või e-poodides Musta reede nädalavahetusel koguni 151 miljonit ameeriklast; prognooside kohaselt oodati ostlema 136 miljonit inimest.

ShopperTrak prognoosib, et vaatamata kehvadele müüginumbritele on veel mitmeid müügipäevi ees ootamas ning detsembri müüginumbrid peaksid olema juba palju tugevamad.

Osale arutelus

  • Kadi Neemre

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara