Kauplus ideest teostuseni 15 päevaga - Montoni pop-up pood Solarises

Montoni pop-up kauplus Solarise keskuses
Baltika Montoni pop-up kauplus Solarise keskuses

Baltika brändingu ja jae kontseptsioonide arendusdirektor Maire Milder ja brändingu koordinaator Karin Õun räägivad Solarise keskuses avatud Montoni pop-up kaupluse kogemusest, kuidas luua, ehitada ja avada pood vaid 15 kalendripäevaga.

Montoni pop-up kauplus on Solaris keskuse esimesel korrusel olnud nüüdseks avatud juba  3 kuud ning on seal end klientidele hästi tõestanud. See kinnitab Baltikale, et erilahendused ning julgus riskida tasub end tänases kiiresti muutuvas maailmas ära pakkumaks kliendile uudsust ning vaheldust. Baltika brändingu ja jae kontseptsioonide arendusdirektori Maire Milderi sõnul sõlmisid nad lepingu 8 kuuks, eesmärgiga katsetada erinevaid lahendusi ning saada aru kliendi ootustest ja sellest, kuidas antud keskuses Montoni kauplus erinevatel kuudel toimib.

Milderi sõnul on Solaris unikaalne kaubanduskeskus, kus on hea kino, kontserdisaal, lõunasöögikohad ning tal on tore meelelahutusliku alatooniga omanäoline käekiri. Keskus on avatud uuendustele leidmaks, kuidas pakkuda linnarahvale uusi võimalusi ning sellest algas ka koostööprojekt Baltika pop-up kauplusega. „Baltika soov oli katsetada pop-up lahendust, mis on maailmas hetkel väga populaarne, et läheneda potentsiaalsetele klientidele uuel viisil. Nägime, et Solarises on klient olemas, kuid et pood kutsuks neid ka sisenema, pidime kaupluse tegema teistsuguse kui muidu,“ rääkis Milder.

„Kontseptsiooni loomine ja disain - milline keskkond, milliste lahendustega, millise väljanägemisega – algab alati brändist ja brändi väärtustest. Monton on mänguline, uuenduslik ja rahvusvaheline bränd, millele sobivad kaasaegsed käsitlused ning hetke trendid,“  rääkis Baltika brändingu koordinaator Karin Õun. „Täna on taaskasutus ja industriaal sisedisainis väga suur trend.“

„Muidugi ei ole vähe tähtis ka keskuse enda kontseptsioon ja see, millist inimest ta siia meelitab. Seetõttu on just Solarise Montonis seda meelelahutust ja mängulisust ehk rohkem." Õun lisab, et siinkohal on oluline klienti ka inspireerida.

„Meie õnneks on Baltikal enesel võimekus oma jaedisainigrupi näol reageerida kiiresti, olla paindlik ja teha lahendusi juba olemasolevatest vahenditest. See on suure ettevõtte eelis, et majas on mitmekülgset knowhow’d – sisedisainerid, visual merchandiser, bränding, ehitusjuht “ ütles Milder

Milderi sõnul on see kauplus kõige kiiremini ideest-lahenduseni projekt, mis võttis aega 15 päeva ehk sellest hetkest, kui Solarise inimesed tulid läbirääkimiste laua taha kuni kaupluse avamiseni. Milder lisas, et antud kontseptsiooni puhul ei minda kohe uude ideesse täisinvesteeringut tegema, vaid mõeldakse, et kas see on mõistlik ja mida üldse võiks teha, mida vajab bränd ja mida keskus.  Sellised ühekordsed lahendused  ja töötamise kiirus nõuavad  tugeva meeskonna olemasolu.

Milder ütles, et Solarise keskuses  müüvad väga hästi  just meeste kaubad ning  palju tuleb uut klienti, kes ei ole meiega  varem kokku  puutunud. „See võib olla tingitud sellest, et nad ei ole meid teistes keskustes märganud või ka see, et just  see pood neid kõnetas. “  Ka poe töötajad suhtuvad oma poodi enam kliendikeskselt . „Kui näeme, et midagi ei osteta siin piisavalt kiiresti, siis me muudame  väljapanekut  ning  sellega saavutatakse seda, et kauplustes tulevad  toote uued kombinatsioonid välja, mis klienti inspireerivad,“ kommenteeris Milder.

Baltika huvi on olla erinevates keskustes ning  samas on oluline aru saada, mis on keskuste eripärad ning millised peavad olema ettevõtte brändide formaadid, millele tuleb keskenduda. „Me ei pea olema kõikjal ühtemoodi, kuid bränd ja brändilubadus peavad jääma, seega väärtuste ja emotsioonide vastu ei saa eksida,“ ütles Milder ning lisas, et millegi uue arendamisel püütakse olemasolevat edasi ja mitmekülgsemaks teha, hoides endiselt brändi põhiväärtusi.

Õun selgitas, et juba pop-up kontseptsioon annab brändile teised eeldused ning selle ülesanne on massist rohkem välja paista. „Sellised asjad saavad aga sündida keskusega koostöös ning see on tore, kui on keskuseid, kes on valmis katsetama. Koostöö Solarisega on olnud väga positiivne kogemus,“ rääkis Milder.

Klientide vaieldamatuks lemmikuks on saanud kauplusesse paigutatud kiik

Kommentaar Solarise Keskuse arendusjuh Rauno Miljandilt:

“Alates septembrist on Baltika grupi kauplus Monton taas Tallinna kesklinnas esindatud. Pop-up'ina Solarises avatud Monton’i kauplust iseloomustavad enim nooruslikus, uuendusmeelsus ja kliendikeskne lähenemine. Pop-up kauplusesse on koondatud rõivaste ja aksessuaaride valik nii meestele kui naistele. Silmapaistvate toodete kõrval on klientide vaieldamatuks lemmikuks saanud kauplusesse paigaldatud kiik. Algselt riietuskabiini ukse taga ootava kaaslase jaoks jalapuhkamisvõimalusena paigaldatud kiigest on väljakasvanud omaette atraktsioon, millest on tänaseks saanud Solaris Keskuses üks enim pildistatud esemeid.

Baltika poolt Monton pop-upi loomisel võetud suund on ennast selgelt õigustanud ning kauplus on saanud Solarise külastajate poolse sooja vastuvõtu osaliseks. Kaupluse loomise juures kõige märkimisväärsem oli ajastus, nimelt ideest kauplus Solarises avada kuni teostuseni kulus kõigest kaks nädalat. Klientide rahulolu on selgeks tunnustuseks ja signaaliks ka teistele operaatoritele julgemalt katsetada uusi suundi ja miks mitte seda teha just pop-up kaupluse vormis." 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara