Selgus Rimi parima meeste ostukoti disain

Rimi Parim meeste ostukott
Rimi parima meeste ostukoti disainis Lauri Mengel

Rimi kuulutas tänavu oktoobris looduskampaania raames välja riidest ostukoti disainikonkursi, mille eesmärk oli leida sobiva kujundusega poekott meestele. Konkursi võitja said valida Rimi kodulehe külastajad kümne finaali jõudnud disaini hulgast.

„Tänavusele konkursile laekus ligi 100 tööd, mis on tunduvalt rohkem kui eelmisel aastal. Hääletajaid oli 1000 ringis ning ülekaalukalt osutus lemmikuks Lauri Mengeli disainitud kott,“ sõnas Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja. „Ostukoti disainikonkursiga kutsume inimesi üles kasutama killerkoti asemel riidest kotti või mõnda muud loodussõbralikku alternatiivi. 2016. aastal müüki tuleva koti eripära on ka see, et kott on veidi suurema mahutavusega ning sellel hakkavad lisaks Lauri vahvale disainile olema lühemad sangad, kuna mehed soovivad poekotti kanda käes, mitte õlal.“ 

„Olen killerkottide vastu ja kasutan ka ise võimalusel alati riidest kotti,“ lausus konkursi võitja Lauri Mengel. „Mul on hea meel, et riidest ostukottide kasutamine on muutunud järjest aktuaalsemaks ja seda propageeritakse rohkem kui kunagi varem. Kilekottide kasutamine on nii igapäevane ja tavaline, et selle reaalset kahju loodusele ei pruugita alati teadvustada – sellised kampaaniad, nagu on Rimil, aitavad kilekottide kahjulikkust inimestele aeg-ajalt meelde tuletada. Erinevad kauplusteketid võiksid rohkem üles näidata sotsiaalset vastutustundlikkust keskkonna säästmise osas.“

„Minu jaoks on südamega kokkamine olnud alati tähtis ja sellest inspireerituna sündis ka kotil olev sõnum – Kirglik Kokk. Pole üllatus, et tänapäeval armastavad paljud mehed süüa teha ja selline oskus on ikka juba uhkuse asi,“ selgitas Lauri Mengel oma disaini tagamaid. „Lahedad disainid ja sõnumid on hea võimalus luua riidekottidele lisaväärtust, mis kindlasti suurendab riidest poekottide kasutamist.“

Lauri Mengel on 25-aastane Tartu pereisa, üliõpilane ning väikeettevõtte juht, mis tegeleb digitaaltrükiga. Disaini valdkonnaga on Lauri tegelenud varem hobikorras.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara