Maxima arvas alkoholi boonusostude hulgast välja

Maxima arvas alkoholi boonusostude hulgast välja
Maxima arvas alkoholi boonusostude hulgast välja

Alates 1. jaanuarist 2016 ei arvesta Maxima Eesti kliendikaardile Aitäh enam boonusraha alkohoolsete jookide ostult.

Käesoleva aasta algusest arvas Eesti suurima kliendiarvuga jaekaubanduskett alkohoolsed joogid välja nende kaupade hulgast, mille ostult laekub kliendikaardile boonusraha summas üks protsent kauba maksumusest.

“Meie  otsus sündis nende arutelude valguses, mis on käivitunud nii riiklikul kui ka kohalike omavalitsuste tasandil eesmärgiga vähendada alkoholi tarbimist,” selgitas Maxima Eesti peadirektor Vygintas Šapokas. “See on täienduseks meie kaubandusketis juba kehtivatele põhimõtetele ja algatustele, millega soovime kaasa aidata vastutustundlikule alkoholitarbimisele.”

Šapokase sõnul järgib kaubanduskett uuendusega ka tarbijate ostukäitumise trende. “Meie ostjate hulgas muutuvad üha populaarsemaks kaubad, mis aitavad neil pere heaolu, sealhulgas tervise eest hoolt kanda,” märkis ta.

Vastav uuendus on tehtud ka kassasüsteemis, et jätkata boonusraha automaatset arvestust. “Sarnaselt varasemale saab iga klient kogu boonusraha puudutava info koheselt ostutšekilt, kus on eraldi ridadel välja toodud ostu eest arvestatud, ostu sooritamisel kasutatud ja kogutud boonusraha,” lausus Šapokas.

Juba varasemalt ei rakendunud boonusraha kogumine tubakatoodetele.   

2015. aasta lõpu seisuga oli Aitäh-kaardi kasutajaid kokku ligi 500 000. See võimaldab koguda Maxima kaupluses sooritatud ostudelt boonusraha summas üks protsent toodete maksumusest. Kalendriaasta jooksul kogunud boonusrahaga on võimalik tasuda ostude eest kõikides kaubandusketi kauplustes kuni järgmise aasta 31. märtsini.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara