Tallinna Kaubamaja Grupi müügitulu kasvas 2015. aastal veidike

Tallinna Kaubamaja Grupp
Tallinna Kaubamaja Grupp kasvatas aastaga müügitulu 3,8%

Tallinna Kaubamaja Grupi 2015. aasta konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 555,5 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2014. aasta tulemusega, mil müügitulu oli 535,0 miljonit eurot, 3,8%, teatas ettevõte börsile.

Supermarketite ärisegmendi 2015. aasta esialgne konsolideeritud müügitulu oli 383,5 miljonit eurot, kasvades 2014. aastaga võrreldes 4,2%. IV kvartali konsolideeritud müügitulu oli 104,2 miljonit eurot, kasvades aasta varasema perioodiga võrrelduna 5,0%. Võrreldavate kaupluste kaupade müügitulu kasvas IV kvartalis 2,2% ja aasta kokkuvõttes 1,5%.

Kaubamajade ärisegmendi 2015. aasta müügitulu 95,6 miljonit eurot, kasvades aastaga 3,3%. Sellest neljandas kvartalis oli müügitulu 29,1 miljonit eurot, mis oli 2014. aasta IV kvartali tuludest kõrgem 2,4%. I.L.U. kosmeetikakauplusi opereeriva OÜ TKM Beauty Eesti 2015. aasta müügitulu oli 5,1 miljonit eurot, kasvades möödunud aastaga võrreldes 9,0%. Sellest IV kvartalis oli müügitulu 1,7 miljonit eurot, mis oli 2014. aasta vastavast perioodist 6,4%.

Autokaubandussegmendi 2015. aasta müügitulu oli 60,8 miljonit eurot. Müügitulu ületas 5,3% eelmise aasta tulusid, sealhulgas kasvas KIAde müügitulu 7,1%. Neljanda kvartali 15,2 miljoni euro suurune müügitulu kasvas aasta varasema müügituluga võrreldes 9,0%, sealhulgas kasvas KIAde müügitulu 3,4%.

Jalatsikaubanduse segmendi 2015. aasta müügitulu oli 11,9 miljonit eurot, vähenes aastaga 10,7%. IV kvartalis oli käive 3,4 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2014. aasta sama perioodiga 7,7%.

Kinnisvarade ärisegmendi 2015. aasta Grupiväline müügitulu oli 3,7 miljonit eurot. Müügitulu suurenes eelmise aastaga võrreldes 12,6%. IV kvartali Grupiväline müügitulu oli 1,2 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 38,5%. Neljanda kvartali müügitulu kasvu toetas edukas Viimsi keskuse avamine 2015. aasta augustis ning Lätis Rezekne hoone üürile andmine Grupivälisele osapoolele.

Osale arutelus

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Majandustarkvara Profit – kõik mida ettevõtte juhtimiseks vajad

Majandustarkvara Profit pakub oma klientidele tasuta tarkvarauuendusi ja kasutajatuge, mis tähendab, et Profiti kliendid täiendavate lisakulutustega arvestama ei pea ning saavad alati töötada kõige kaasaegsema tarkvaraversiooniga. 

Blogid

Statistika

Käsi­raamatud