15. jaanuar 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Rotermanni kvartal lubab uusi kaubamärke

Foto: Rotermann City
Rotermanni kvartali arendaja US Investi nõukogu liige Tõnis Sõõrumaa ütles, et suvel valmivasse Rotermanni R14 maja kaubanduspindadele tuleb mitmeid uusi kaubamärke, mida siinsel turul veel ei ole.

„Rotermanni kvartalis müüme keskkonda, mitte ruutmeetreid,“ ütles US Invest omanik suurärimees Urmas Sõõrumaa Rotermanni kvartali R14 sarikapeol. Lisas, et nende pakutava kinnisvara valikus on nii odavamaid, kui ka kallimaid pindu.

Kevadel avatakse Stalkeri käik ning selleks ajaks on valmis ka Rotermanni kvartali teine väljak, kuhu tulevad ka ekraanid, mis hakkavad uuele väljakule päikest peegeldama. Urmas Sõõrmaa sõnul armastavad inimesed päikest ning on valmis selle nimel ka söögikohas istekohta vahetama.  

Uue väljaku äärde tuleb mitmeid huvitavaid söögikohti. Üheks on Saku Gastro pubi koos gurmee õllepoega. Saaremaa Lihatööstuse lihakarn, kus kliendil on võimalik lasta lõigata endale sobilik lihatükk. Kliendil on võimalus lasta see kohapeal valmis küpsetada või lasta pakendada sedasi, et tal oleks mugav seda kodus ise teha. Kvartalisse on tulemas ka mõnusad ja hubased Itaalia ja Aasia teemalised restoranid.

„Kuna enamus Rotermanni kvartali klientidest on noored, siis uutele kaubanduspindadele tuleb mitu kiirmoeketti,“ ütles Tõnis Sõõrumaa. Lisades, et ta ei saa veel täpseid nimesid välja tuua, sest ettevõtted soovivad seda ise öelda. Tulemas on nii kiirmoekette, kui ka aksessuaare pakkuvad poed ja brändikauplused. 

Tõnis Sõõrumaa kinnitas, et tänase päeva seisuga on kõikidele kaubanduspindadele rentnikud leitud, kuid ühel väikesel pinnal on veel läbirääkimised pooleli.

„Kaubanduskeskuste kauplused on tundnud huvi meie kaubanduspindade vastu, kuna soovivad saada rohkem tähelepanu eraldi asetseva kauplustena,“ ütles Tõnis Sõõrumaa. Lisades, nemad arendavad Rotermannist mõnusat linnakut, kus 40% on keskendunud toidule ja 60% kaubandusele. Kaubanduskeskustes on see suhe 90% kaubandust ja 10% toitlustust.

Rotermann Cityt külastajateks on suvel 2/3 turistid ning 1/3 eestlased. Talvel on see aga vastupidi. Samuti oli nende kaupluste käive väga hea, arvestades tulu ruutmeetri kohta.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757