Jõulud ja aastavahetus kasvatasid Omniva pakimahud mitmekordseks

Omniva pakumahud kasvasid mitmekordseks
Omniva pakumahud kasvasid mitmekordseks

Lõppenud aasta viimastel nädalatel kasvas Omniva vahendatud pakkide arv võrreldes tavapärasega mitmekordseks, ligi poole sellest pakimahust moodustasid saadetised välismaistest e-kaubamajadest.

„Väikepakkidest üle poolte on välismaalt tulevad saadetised, mis näitab, et inimestele meeldib välismaalt kaupa tellida. Välismaa saadetistest omakorda ligikaudu pooled tulevad Hiinast,“ selgitas Omniva pakiäri juht Sten Argos.

Vahetult enne jõule vahendas Omniva üle 100 000 kirja ja mitukümmend tuhat pakisaadetist päevas. „Kui võrrelda detsembrikuu kolme esimese nädala pakimahtu Eesti rahvaarvuga, siis võib öelda, et iga kolmas inimene sai paki Omnivaga,“ selgitas Argos. Võrreldes tavapärasega oli pakimaht kahe- ja isegi kolmekordne ning võrreldes 2014. aasta jõuludega kasvas pakisaadetiste arv ligikaudu 10%.

Kui pakisaadetiste arv igal aastal kasvab, siis kirjade arv väheneb. Võrreldes eelneva aasta jõuludega vähenes kirjade arv detsembris 14%. Sellele vaatamata saadeti jõulukuul Eestis ligikaudu miljon jõulukaarti.

Selleks, et jõulumahtudega toime tulla ning teenuse kiiruses mitte järeleandmisi teha, palkas Omniva jõulude ajaks ka abitööjõudu. „Vahetult enne jõule käisid sorteerimisosakonnas abiks ka mitmed kontoritöötajad. Tänu kiirele reageerimisele tulime jõulumahtudega kenasti toime ning suutsime ka välismaalt tulnud pakid väljastada mõistliku aja jooksul,“ kinnitas Argos.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara