Külmad ilmad kasvatasid kaubanduskeskuste käivet

Kliendid uuendavad enim enda talveriiete garderoob
Kliendid uuendavad enim enda talveriiete garderoobi

Viimased kaks nädalat püsinud pakaseline ilm on suurendanud kaubanduskeskuste käivet, eelkõige on kasvanud talveriiete müük.

“Võrreldes möödunud aasta algusega on keskmine müük kasvanud poole võrra, mõnede toodete ja teenuste puhul lausa kordades,” märkis Rocca al Mare, Kristiine Keskust ja Magistrali kaubanduskeskust haldava Citycon äridirektor Mati Pops.  

“Külm toob ja soe viib kaubanduskeskusest kliendi – kaubanduskeskuse edu sõltub lisaks asukohale ja kaupluste valikule ka ilmast, mida madalam on temperatuur, seda rohkem on meil külastajaid,” sõnas Pops.

“Lisaks tuleb arvestada, et Eesti inimese talvine garderoob pärineb 2012. aastast, viimase pakaselise ilmaga talvest. Nüüd vaadatakse oma garderoob kriitilise pilguga üle – enim kliente on talvekaupade müüjatel ja spordipoodidel, kuid keskusse tulnud klient külastab ka teisi poode ning kasutab teenuseid. Hästi lähevad elektroonikakaubad ja ilutooted ning restoranid on külastajaid täis,” sõnas Pops.  

“Kaubandus toimib aastaaegade rütmis, kaupmehe poolt vaadates on meil sisuliselt aga juba viimased kolm aastat üks hooaeg olnud, praegust talve on kaupmehed pidanud kaua ootama,” lausus Pops.  

“Lisaks külmale ilmale on kaubanduskeskuste külastatavust läbi aegade rekordiliseks suureks paisutanud ka tarbimise üldine kasv ning veebruari keskpaigani pikenenud allahindluse kampaaniad,” tähendas Pops.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara