Alibabal üle ootuste hea tulemus

Pühadeaeg aitas Alibaba käivet tõsta
Pühadeaeg aitas Alibaba käivet tõsta

E-kaubanduse gigant Alibaba teatas kolmanda kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute ootusi, vahendab CNBC.

Tänu edukale müügitegevusele kasvas Alibaba käive kolmandas kvartalis 32 protsendi võrra, 34,35 miljardi jüaanini. See ületas analüütikute ootusi.

RBC Capital Marketsi analüütik Mark Mahaney ütles, et jääb Alibaba suhtes positiivseks vaatamata Hiina majanduse raskustele. Ta leidis, et Alibaba kasvu võti on mobiilis e-poodlemine.

Ekspertide sõnul püüab Alibaba laieneda teistesse valdkondadesse. Näiteks soovis Alibaba osta veebisaiti Youku Tudou, mida peetakse Hiina YouTube’iks. Ainuomanikuks saamise eest pakkus Alibaba koguni 3,7 miljardit dollarit.

Suurem osa Alibaba käibest tuleb siiski endiselt tänu hiinlaste online-shoppamisele, kes ostavad tooteid kodumaistelt ettevõtetelt.

Osale arutelus

  • Pille Ivask, kaasautor

    Pille Ivask, kaasautor

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara